Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-09, 20:40
  #1
Medlem
Med det så menar jag det här att man till 99% inte få ser några ansiktsbilder.
Jag förstår att folk inte vill bli igenkända och skämmas bland släkt och vänner. Vissa kanske gör det vid sidan av jobbet och vill inte sabba för framtida jobb.

Men risken är ju att ni slösar tiden på någon som inte alls vill spendera tusentals kronor på er.

Vill man verkligen som köpare av sex betala tusentals kronor för någon som är mindre attraktiv eller bryr man sig inte och tänker vad fan jag är ändå här så jag kör på, hål som hål liksom.

Ni som sysslar med eskort händer det att ni blir avvisade och har ni alltid med detta i beräkningen ?

Jag tror knappast att alla som säljer sex är attraktiva. Tror dom flesta är medel, några är nog jävligt snygga men det finns några som är riktigt fula också.
Det är bara ren och skär gissning då jag ingen sexköpare är.
Citera
2017-11-10, 07:24
  #2
Medlem
beror på hur desperat man är troligen. har man det som en hobby så vill man ju gärna att hon ska vara så vacker som möjligt

snackar vi gudrun schyman eller theresa may ful då blir det inget. morgondagen finns alltid.

.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback