Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-13, 21:27
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
De tar ett kors och sätter fast det på en örhängeskrok eller örhängesring. Så det handlar inte om att designa ett smycke. Sen kanske korset i sig är dyrt, men ofta har de inte tagit nåt för att sätta fast berlocken. Det hsr expediten gjor medan jag varit där.

Gå och fråga i några guldsmedsaffärer innan du avfärdar alternativet.

Jag ska testa detta iallfall. Tack för alternativet.
Citera
2017-11-13, 21:40
  #14
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panjabi Mc
Jag ska testa detta iallfall. Tack för alternativet.

Ja,alltid värt att kolla det. Går det vägen får du gärna berätta det i tråden samt lägga ut bild och kostnad, så andra intresserade får veta.
Citera
2017-11-17, 12:15
  #15
Avstängd
creepingdeaths avatar
om du vill ha tips på butiker underlättar det om du berättar i vilken stad dessa butiker ska ligga annars kan du ju t ex bo i malmö och få tips om en butik i umeå eller tvärtom och det blir ganska långt att resa mellan dessa två städer.
Citera
2017-11-20, 02:02
  #16
Medlem
Tack... Jag vill testa olika örhängen i någon butik i Stockholm.
Citera
2017-12-07, 18:11
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja,alltid värt att kolla det. Går det vägen får du gärna berätta det i tråden samt lägga ut bild och kostnad, så andra intresserade får veta.
Drog till punktshop där de hade 4-5 stycken(långa kors,fjäder örhängen).
Men de var tyvärr inte så långa som jag ville ha. Köpte de som fanns endast för att de var billiga(30kr).
De flesta tyckte jag passade väldigt fult utom ett. Det är just därför jag ville gå till en butik så att jag kunde se hur de såg ut innan jag köpte dem för nu har jag 4 stycken som jag inte gillade trotts att jag halvtestade dem. Självklart kan man inte testa örhängen hur som helst men jag fuck åtmistone lägga den vid örat. Den såg helt ok ut men var inte tillräcklig som jag ville när jag väl satte in din här hemma.

Letar fortfarande efter flera sådana här butiker men hittar knappt i stockholm.
Citera
2017-12-08, 15:29
  #18
Medlem
Kan admin ändra "Ämnet" till "Var kan man hitta Kors och fjäder örhängen för män i sthm?"
Citera
2017-12-09, 17:37
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vilka affärer har du kollat i? Guldsmedsaffärer? Glitter? Ur & Penn?

Gå in på Tradera och sök på ” örhängen kors”. Där kan det finnas.
Kan du snälla ändra rubriken till "Var kan man hitta Kors och fjäder örhängen för män i sthm?"
Citera
2017-12-09, 17:40
  #20
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Ändrat rubriken efter önskemål från TS.

/Mod
Citera
2017-12-30, 06:18
  #21
Medlem
Någon som sett några än?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback