Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-09, 15:09
  #1
Medlem
engubbes avatar
Har köpt ny mobil och hämtat spotify appen. Jag har loggat in med mitt användarnamn och lösen. När jag nu markerar att jag vill kunna lyssna off-line kommer det upp en skylt som säger att jag upptäckt en premium-funktion och att jag måste skaffa premium för att kunna ladda ner listorna. Jag har loggat ut och in samt installerat om appen flera gånger men funkar inte. Det fungerar med min PC och gamla mobil. Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2017-11-09, 15:37
  #2
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engubbe
Har köpt ny mobil och hämtat spotify appen. Jag har loggat in med mitt användarnamn och lösen. När jag nu markerar att jag vill kunna lyssna off-line kommer det upp en skylt som säger att jag upptäckt en premium-funktion och att jag måste skaffa premium för att kunna ladda ner listorna. Jag har loggat ut och in samt installerat om appen flera gånger men funkar inte. Det fungerar med min PC och gamla mobil. Någon som kan hjälpa mig?


Först och främst betalar du för spotify? Vad har du för telefon?
Citera
2017-11-09, 15:37
  #3
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engubbe
Har köpt ny mobil och hämtat spotify appen. Jag har loggat in med mitt användarnamn och lösen. När jag nu markerar att jag vill kunna lyssna off-line kommer det upp en skylt som säger att jag upptäckt en premium-funktion och att jag måste skaffa premium för att kunna ladda ner listorna. Jag har loggat ut och in samt installerat om appen flera gånger men funkar inte. Det fungerar med min PC och gamla mobil. Någon som kan hjälpa mig?
För att lyssna offline måste man ha Premium.
Citera
2017-11-09, 15:58
  #4
Medlem
engubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Först och främst betalar du för spotify? Vad har du för telefon?
Jag har premium. mobilen är en Samsung A3
Citera
2017-11-09, 16:09
  #5
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engubbe
Jag har premium. mobilen är en Samsung A3

Kan det vara så att det är inlagt på för många enheter?
Citera
2017-11-09, 16:49
  #6
Medlem
engubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Kan det vara så att det är inlagt på för många enheter?
Har den på min pc och min nya mobil.
Citera
2017-11-10, 00:59
  #7
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engubbe
Jag har premium. mobilen är en Samsung A3
Skrev du inte i ditt första inlägg.
Citera
2017-11-10, 15:38
  #8
Medlem
engubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelex
Skrev du inte i ditt första inlägg.
Nää och?
Citera
2017-11-10, 20:06
  #9
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engubbe
Nää och?
Läs igen.
Citera
2017-12-06, 23:45
  #10
Medlem
Spotify är jävla båg,laddade ner några goa listor pga att jag ska tillbringa en längre tid i thailand,funkade att lyssna offline i typ en vecka sen ej tillgänglig,bara nerladdade album som funkar nu,vem vet hur länge.
Tog in på hotell med hyfsad wiifi men spotify tycker jag är offline bara nerladdade album som funkar.
Premium kund så trodde jag var säker men där ser man betalar för inget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback