Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-12-07, 23:32
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Okej! Det finns många faktorer. Till hur du öppnar konversationen, hur du för den vidare och till hur du föreslår en dejt, och om hon i överhuvudtaget vill gå på en. Tyvärr så går många efter utseendet innan man träffats så det kan vara svårt.

Aa, borde ge upp istället
Citera
2017-12-09, 22:27
  #86
Medlem
www.asiandating.com bästa 200kr jag spenderat

Testat
HP = inga svar, eller så är folket jätte på men dör ut fort
Mötesplatsen = dyrt och tomt
Match.com = dyrt

AD Gav mig 300 mail på en månad utan att jag började
Hittade 3 trevliga tjejer som jag blev intresserad av. Nu är jag ihop med en, pratat dagligen i snart ett år, träffades i somras och ska träffas nu igen över julen/nyår ska träffa hennes familj och presentera mig.

Hon pluggar Svenska dagligen och allt är kanon. Till sommaren kommer hon och hennes morsa på besök i Sverige klickar allt så flyttar hon hit

Träffade två på mötesplatsen och pratade nog med 5-7st men upptäckte ganska snabbt att svenska tjejer har blivit så envisa och bestämda att alltid ha rätt.
Citera
2017-12-10, 00:47
  #87
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
www.asiandating.com bästa 200kr jag spenderat

Testat
HP = inga svar, eller så är folket jätte på men dör ut fort
Mötesplatsen = dyrt och tomt
Match.com = dyrt

AD Gav mig 300 mail på en månad utan att jag började
Hittade 3 trevliga tjejer som jag blev intresserad av. Nu är jag ihop med en, pratat dagligen i snart ett år, träffades i somras och ska träffas nu igen över julen/nyår ska träffa hennes familj och presentera mig.

Hon pluggar Svenska dagligen och allt är kanon. Till sommaren kommer hon och hennes morsa på besök i Sverige klickar allt så flyttar hon hit

Träffade två på mötesplatsen och pratade nog med 5-7st men upptäckte ganska snabbt att svenska tjejer har blivit så envisa och bestämda att alltid ha rätt.

De är ju "Frigjorda starka självständiga kvinnor" nu, visste du inte det?

... Sen sitter de där, fortfarande singlar vid 35, 12 katter har de införskaffat och blivit medlemmar i "feministiskt initiativ"


Förövrigt, är det alltså legit trevliga å snälla tjejer på den där sidan, alltså inte robotar/bots man chattar med? Haft tankarna på en asiatisk tjej länge, nån gång när jag är i 30-års åldern som man skaffar barn med, svenska kvinnor har blivit riktigt psyksjuka de senaste decennierna.
Citera
2017-12-10, 08:15
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
De är ju "Frigjorda starka självständiga kvinnor" nu, visste du inte det?

... Sen sitter de där, fortfarande singlar vid 35, 12 katter har de införskaffat och blivit medlemmar i "feministiskt initiativ"


Förövrigt, är det alltså legit trevliga å snälla tjejer på den där sidan, alltså inte robotar/bots man chattar med? Haft tankarna på en asiatisk tjej länge, nån gång när jag är i 30-års åldern som man skaffar barn med, svenska kvinnor har blivit riktigt psyksjuka de senaste decennierna.

Lärde mig ganska snabbt vilka som var fake, de som skickar överdrivet med bilder på sig själv som inte är "selfish" och de som är direkt på hur mycket de älskar dig samt de som vill "video chatta" direkt.

Blev lite suspekt på de som skrev sjukt långa meddelande med. Brukade inte svara på mina följd frågor.

Sen var det speciellt folk från Filippinerna som ville att man skulle regga sig på en sida topp.com (true Philippines people) men det var ju säkert folk som lockade till sig användare till sidan.

Alla I Asien använder wechat eller whatsapp .

Skapar du en användare med bild får du prova på 24h
https://www.asiandating.com/

Klonar du sen ditt konto till exempelvis
https://www.chinalovecupid.com
https://www.japancupid.com/sv
Med flera så får du 24h där med

Jag köpte en månad på Asian dating men hittade min tjej på China love cupid under 24h testet

Gjorde aldrig en id kontroll på deras sida man kan få en stämpel på att man är äkta genom att skicka en bild på sitt idkort. Men det kändes inte ok att ge ut men många tjejer hade den stämpeln.

Lycka till om inget annat är det mycket ögongodis på sidan och man blir glad med alla tusentals visningar man får på din profil.

Tips skaffa en temporär epost till sidorna och ge ut den ifall de vill hålla mail kontakt. Annars blir din mail så sönderspammad
Citera
2017-12-11, 23:35
  #89
Medlem
Ratozs avatar
TS verkar inte kunna hålla sig till reglerna på ställen där man kommunicerar med främst text.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback