Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-05, 22:16
  #421
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Kul att polisen får knarka hejvilt hur dom behagar, och även på tjänstetid medans vi vanliga medborgare blir klippta om vi ens har minsta lilla spår av något i kroppen.

Nolltolerans jo visst tjena.

Nu är det ju dock inte på det sättet. Läs på.
Citera
2018-10-06, 18:56
  #422
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Du blir ständigt och jämt lagförd för ringa narkotikabrott och omhändertas med jämna mellanrum. Det är därför du är så hatisk mot polisen. Sååå genomskinligt.

Den enda som grinar här är du, åt alla gånger polisen tvingats göra våldsamma ingripanden gentemot dig.

Frågor på det?
Tyvärr för dig har jag aldrig blivit gripen för något.. Och dessutom knarkar jag inte, till
skillnad från din kollega Pierre Nilsson, och sannolikt en rad andra poliser. Och du själv är väl
också påtänd med jämna mellanrum kan jag tänka mig.

Jag besöker bara denna tråd för att få mig goda skratt! P.g.a. ditt barnsliga försvar av en
kriminell person som kört ihjäl sig själv och sin hund. En person som borde fördömas men
istället har lyfts upp till martyr av svagsinta personer.

Kul att tråden lever!
Citera
2018-10-07, 13:55
  #423
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Tyvärr för dig har jag aldrig blivit gripen för något.. Och dessutom knarkar jag inte, till
skillnad från din kollega Pierre Nilsson, och sannolikt en rad andra poliser. Och du själv är väl
också påtänd med jämna mellanrum kan jag tänka mig.

Jag besöker bara denna tråd för att få mig goda skratt! P.g.a. ditt barnsliga försvar av en
kriminell person som kört ihjäl sig själv och sin hund. En person som borde fördömas men
istället har lyfts upp till martyr av svagsinta personer.

Kul att tråden lever!

Lär dig skillnaden på ett gripande, omhändertagande eller medtagande till kroppsbesiktning.

Det är väldig uppenbart vad ditt polishat beror på, oavsett vad du säger.

Återigen så försvarar jag ingen, jag konstaterar bara att trådens avlidne huvudperson bidragit mer till samhället än vad du någonsin kommer att göra.
Citera
2018-10-08, 11:01
  #424
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Lär dig skillnaden på ett gripande, omhändertagande eller medtagande till kroppsbesiktning.

Det är väldig uppenbart vad ditt polishat beror på, oavsett vad du säger.

Återigen så försvarar jag ingen, jag konstaterar bara att trådens avlidne huvudperson bidragit mer till samhället än vad du någonsin kommer att göra.
Du kanske är lite förvirrad p.g.a. substanserna du intar, eller så är du kanske efterbliven.
Vad vet jag. I alla fall handlar denna tråd inte om mig, utan om din kollega och vän
PIERRE NILSSON, som var tjackpundare och polis..

För övrigt så ser man på bilderna som publicerats på tjackpundaren i media, att han ser
ut som en tattare, Du som är insatt kan kanske bekräfta att han var av så kallad resandesläkt?
Citera
2019-11-15, 13:03
  #425
Medlem
jjagares avatar
Ytterligare en smutsig gris!:

(FB) Polis gick på rave på Dragon Gate – åtalas för narkotikabrott, juni 2019.
Citera
2019-11-15, 15:57
  #426
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Lär dig skillnaden på ett gripande, omhändertagande eller medtagande till kroppsbesiktning.

Det är väldig uppenbart vad ditt polishat beror på, oavsett vad du säger.

Återigen så försvarar jag ingen, jag konstaterar bara att trådens avlidne huvudperson bidragit mer till samhället än vad du någonsin kommer att göra.
Polishat brukar vara ytterst befogat !
Har själv träffat riktiga fittor till poliser. Visst finns det "bra" poliser med, det är dock ovanligt att träffa någon.
Lite som att hitta en enhörning ungefär.

Finns många poliser som knarkar och missbrukar sin makt.
Man får hoppas på karma!
Citera
2020-02-08, 11:36
  #427
Medlem
jjagares avatar
Mördarjörgen i Örebro Jörgen Jansson lär oxå äntligen bli ex polis
😊

https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p70198013
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback