Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-09, 19:28
  #25
Medlem
Vad säger tjejen om du plockar fram en förlängare? Är inte det knäckande för självförtroendet? Lite pinsamt. Nöjd dig med dina 15cm och ge henne vad hon tål med dom.
Citera
2018-01-10, 08:53
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Vad säger tjejen om du plockar fram en förlängare? Är inte det knäckande för självförtroendet? Lite pinsamt. Nöjd dig med dina 15cm och ge henne vad hon tål med dom.


Vet inte riktigt vad hon skulle säga! Jag skulle nog skämmas att säga att jag har den på mig på jobbet. Även om jag jobbar på kontor så är det lite trix att hålla på med den. Därför har jag bestämt mig för att inte säga något. Dessutom så är detta mer ett test för mig att se om penis-sträckare verkligen fungerar. Om hon inte vet något och säger att min kuk blivit större av nån anledning så måste det ju fungera! Om hon vet om den så kanske hon säger nåt bara för att vara snäll eller nåt.

Jag skaffade en bathmate ( vattenpump) för snart 3 år sedan och talade om det. Hon var skeptisk i början och frågade varför och trodde det var bluff! Det gjorde hon inte länge för jävlar i lådan vad kuken växte efter bara 20 minuter i pumpen. Det är svårt att föreställa sig om man inte testat själv för omkretsen exploderar! Däremot, som jag sagt tidigare, så är det övergående och det försvinner ganska fort. Däremot så har du en rejäl kuk i ett par timmar..
Citera
2018-01-10, 08:56
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Vet inte riktigt vad hon skulle säga! Jag skulle nog skämmas att säga att jag har den på mig på jobbet. Även om jag jobbar på kontor så är det lite trix att hålla på med den. Därför har jag bestämt mig för att inte säga något. Dessutom så är detta mer ett test för mig att se om penis-sträckare verkligen fungerar. Om hon inte vet något och säger att min kuk blivit större av nån anledning så måste det ju fungera! Om hon vet om den så kanske hon säger nåt bara för att vara snäll eller nåt.

Jag skaffade en bathmate ( vattenpump) för snart 3 år sedan och talade om det. Hon var skeptisk i början och frågade varför och trodde det var bluff! Det gjorde hon inte länge för jävlar i lådan vad kuken växte efter bara 20 minuter i pumpen. Det är svårt att föreställa sig om man inte testat själv för omkretsen exploderar! Däremot, som jag sagt tidigare, så är det övergående och det försvinner ganska fort. Däremot så har du en rejäl kuk i ett par timmar..


min omkrets från ca 14 ökar till 15,5 -16 efter en 30 minuters pumpande. Låter kanske inte mycket med 2 cm men jag lovar dig att det är det! Hon får knappt in den i munnen.
Citera
2018-01-16, 21:21
  #28
Medlem
Beställ för helvete inte något från wish!

Jag beställde 18 artiklar (kläder) totalt i slutet av aug, ett har dykt upp hittils. Om du klagar säger de att de har inget ansvar, de bara tar pengarna och lägger beställningen och släpper bollen.


Köp du din kukförlängare, men INTE FRÅN WISH!!!
Citera
2018-01-17, 11:33
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Beställ för helvete inte något från wish!

Jag beställde 18 artiklar (kläder) totalt i slutet av aug, ett har dykt upp hittils. Om du klagar säger de att de har inget ansvar, de bara tar pengarna och lägger beställningen och släpper bollen.


Köp du din kukförlängare, men INTE FRÅN WISH!!!


Jag har den redan och har kört med den nu ca 4 timmar om dagen i ca 5 veckor.
Jag har kollat på orginalen ( jes-extender och pro-extender) på youtube och på bilder. Jag är övertygad om att detta är en kass kopia på en sån men jag vet ju inte säkert eftersom jag aldrig känt på ett orginal. Kvalitén känns väl sådär liksom.
Men, Den kostade runt 200 kr och ett original går på runt 2000 spänn! I ärlighetens namn! Det är en manick som sträcker ut din penis och jag har svårt att se hur ett original ska kunna göra det bättre?

Jag tänkte mäta igen den 8:feb för att se om den gjort något åt längden övht! Just nu är jag tveksam till att det hänt något men jag har ju bara kört i 5 veckor också. Däremot så går det lättare nu för penis har vant sig. Det var ett jäkla jobb dom första dagarna med att den ramlade ut och så där.

Vore kul att höra om nån annan som kört med sträckare och om dom verkligen fungerar! Just nu är jag tveksam....
Citera
2018-01-18, 10:39
  #30
Medlem
Idag gick fanskapet sönder! Själva koppen som man lägger ollonet i sprack. Tidigare hade det även blivit en spricka i botten där stavarna sitter fast.
Som sagt, säkert en dålig kopia av nåt orginal. Däremot så tror jag fortfarande på idén så jag beställde en male egde istället från en svensk sida idag.

Hoppas den funkar bättre.
Citera
2018-01-23, 08:46
  #31
Medlem
fick en male-edge igår som jag ska testa istället. hoppet om nån extra cm finns kvar!
Citera
2018-02-06, 07:55
  #32
Medlem
Mätte igår och det fungerar!
Ökningen har inte varit så stor dock. kanske en 6-7 mm men det går iallafall framåt. Tidigare när jag mätt längd har den i sina bästa stunder kanske nåt 15 cm, oftast några mm under det. igår mätte den klart och tydligt 15,5!
Däremot så upplever jag att den är större nu när den är slak!
Frugan har inte sagt nåt ännu. Beviset för mig att detta inte är inbillning är att hon ska säga nåt helt spotant eller att den klart och tydligt visar en längd på 16 cm!
Känner mig iallafall rätt nöjd nu när jag ser att det ger resultat. Det är ett jävla slit även om denna sträckare är mycket mer bekväm än skiten jag köpte från wish!
Jag har som rutin att försöka ha den på mellan 3 - 5 timmar om dagen och "vilar" på lördagarna.
Jag har som mål 35/h vecka eller 100/h månaden.

Enligt reklamen kan man ju förvänta sig 1 inch ( 2,54 cm) på 1000 timmar. Jag har ju haft den hittills kanske 200 och ökat 0,5 cm så det stämmer ju faktiskt rätt bra.
Tänker mäta igen om 1 månad och hoppas så jag är närmare 16 cm. Min dröm är att nå över 17 cm!
Citera
2018-02-06, 21:22
  #33
Medlem
fryspunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
15 i längd och 14 i omkrets!
Omkretsen kan jag leva med men jag skulle kunna döda någon för ett par cm till i längd.
Det handlar om tjockleken. Slidan är nara drygt 10cm djup
Citera
2018-02-07, 08:00
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryspunktnoll
Det handlar om tjockleken. Slidan är nara drygt 10cm djup

Knappast! Jag har då aldrig bottnat min fru och jag skulle tro att hon är rätt normal mellan benen! 167 lång och 55 kg.
Det enda jag känt med ollonet nån gång är när hon rider och man kan råka känna trådarna på spiralen.

Alla tjejer tjatar om att det gör så ont att bli bottnad men jag är av övertygelsen att tjejer gillar när man kommer längre in!
När jag tar min fru bakifrån och hon svankar så att nästan ryggen går av har det hänt att hon sagt att "gud vad djupt du kommer" hon klagade ju inte liksom om jag säger så!!
Citera
2018-02-07, 18:46
  #35
Medlem
fryspunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Knappast! Jag har då aldrig bottnat min fru och jag skulle tro att hon är rätt normal mellan benen! 167 lång och 55 kg.
Det enda jag känt med ollonet nån gång är när hon rider och man kan råka känna trådarna på spiralen.

Alla tjejer tjatar om att det gör så ont att bli bottnad men jag är av övertygelsen att tjejer gillar när man kommer längre in!
När jag tar min fru bakifrån och hon svankar så att nästan ryggen går av har det hänt att hon sagt att "gud vad djupt du kommer" hon klagade ju inte liksom om jag säger så!!

Enligt 1177 "Slidan
Slidan eller vaginan är en knappt tio centimeter lång kanal som förbinder livmoderhalsen med de yttre könsorganen. Slemhinneväggen är omgiven av tjocka muskellager och har rikligt med blodkärl som fylls när du blir sexuellt upphetsad. Slidan är mycket elastisk och kan bli större och längre när du blir upphetsad eller när du föder barn."

hellre korta tjocka organ säger jag!
Citera
2018-03-22, 14:28
  #36
Medlem
kör på för fullt, kör ca 35h/veckan.
känns lite tröstlöst då jag inte ökat något på länge. ff 15,5/14.
jag har kört 400 timmar nu och har vad jag tror ökat 0,5 cm kanske lite mer. Denna ökning gick fort men nu står det still. hoppas få 16 cm till sommaren då jag bör ha ca 400 timmar till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback