Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-07, 21:54
  #1
Medlem
Del 1

I Somras gjorde vi slag i saken en äkta FKK road trip med en skön polare.
Jag har tidigare besökt Artemis 5-6 Gånger en gång Palace i Frankfurt och lite blandat i andra länder.
Nu ville jag uppleva något som vi pratat om länge nämligen att uppleva flera olika klubbar i olika städer samtidigt som man har en kul road trip. För att få bästa möjliga sektioner så valde vi att ladda på med Super kamagra.

Första Stop Hamburg.
Egentligen hade jag inte hört så mycket bra om Hamburg men eftersom att första etappen skulle bli för lång annars så föll valet på det iallafall.

Efter att ha läst mycket om de olika klubbarna föll det på vad jag tror är en relativt ny klubb FKK Harmony. Harmony som ligger lite söder om Hamburg men det gjorde ju inget eftersom vi hade bil.

Väl där så ligger det som ett mansion strax utanför en Tysk liten by.Första intrycket av faciliteterna är bra och man får det vanliga mottagandet i receptionen. Klockan är väl runt 19 när vi ombytta sladdar ut i baren.

Givetvis blir vi aktivt uppvaktade av de tjejer som är där uppskattningsvis runt 20-30st.
Den första tjejen som går på mig är en kort liten sexig mörkhårig Rümänska med riktigt bra kropp som står och putar med rumpan på barstolen. (kommer inte ihåg några namn under resan för de som blir besvikna) Jag väljer att inte visa för mycket intresse för henne eftersom jag upplever att hon är lite "Sharkig" och jag gillar att titta runt ordentligt på vad som finns tillgängligt eftersom jag är väldigt kräsen kring utseendet.

Det visar sig ev va ett misstag då hon riktar över intresset till min kompis som sedan har enbart henne under den kvällen. Hon var tydligen ett riktigt bra knull och va helt vild i sängen och verkade uppskatta det hon gjorde! (kul för honom)

Efter att ha kollat runt ordentligt upplever jag lokalerna som riktigt bra men utbudet och kvaliteten på tjejer är långt från Artemis.

Jag hittar tillslut en Tyska i 20års åldern relativt kort hår ok (7a) i ansiktet men riktigt tight kropp med lagom stora silikonbröst. Jag väljer henne efter att vi suttit och ätit vid samma bord och hon kändes naturliga och "äkta" hur hon pratade och betedde sig.

Upp på rummet inget onödigt upsell eller liknande jag ställer mig på knä och hon börjar suga enligt gamla regler. Jävlar vad hon kunde suga, man kunde ta ett stadigt tag i nacken på henne och låta henne köra ner den djupt. Hon jobbade med mycket saliv och tillslut så var det nästan som en liten pöl i lakanet under hennes mun.

Efter en ovanligt lång avsugning och hon verkade aldrig få nog.
Så va det dags att vända på henne och låta den där tighta lilla stjärten få jobba lite. Känslan när man har ett riktigt praktstånd "viss fusk" och en läcker liten donna framför sig och man kan bara pumpa på fullt blås är ju ändå för jävla härligt.

Efter avklarat första fyrverkeri så låg vi och snackade lite och hon gav iallafall känslan av att gilla det hon gjorde. Efter lite vila fick hon använda sina svullna ankläppar till att suga en ordentlig omgång till innan tiden tillslut var slut. Summering riktigt bra avsugning och en tight kropp! Samt att Kamagran gjorde sitt.

Ner och snacka skit med polaren vilket jag tycker är halva nöjet.Så slutar det med att jag inte hittar någon mer som är värd att gå med. Det tar emot för jag brukar ta mellan 3-4. Samtidigt vill jag att det ska vara något extra för att det ska vara.

Lämnar FKK Harmony med en bra session men för dåligt med bra tjejer.
Jag visste att det skulle komma mera.....
Citera
2017-11-07, 22:33
  #2
Medlem
Del 2

Nästa stop Frankfurt.
Vaknar utvilad med ett soligt skönt Tyskt väder och känslan av vi snart sitter i bilen påväg mot nästa Paradise känns Freakin awsome!

Jag hade tidigare varit på Palace vilket tycker var en bra kvälls club med snygga tjejer med möjligtvis lite sharkig stämning. Gällande Frankfurt hade jag gjort mycket "förstudie =) " Frankfurt kryllar ju bokstavligen av FKK klubbar så här finns det mycket att välja på.

Kravbild
*Stor klubb
*Bra utomhusområde/pool
*Snygga damer

Detta gjorde att vi tillslut beslutade oss för Oase.

Efter en skön dag på Autobahn där hästarna fick jobba anländer vi till Oase runt 14.
Denna dag var ordentligt solig och knappt ett moln i sikte och vad passar bättre än att spendera denna på en plats som denna.

Denna klubb är ordentligt stor med många tjejer och utomhusdelen är enorm med allt från pool,pingis,fotbollsplan,Basket,Volleyboll, och diverse små hide outs för sexuella aktiviteter =)
en riktig jävla fritidsgård för vuxna Hallelulija!!

Detta var första gången jag kommit så tidigt till en FKK och det passade perfekt denna dag.
Något märklig känsla när man tar av sig badrocken och med en polare ligger och solar helt naken.
Känslan kan beskrivas som en blandning av pervers och riktigt skön. But when at FKK!! bara anpassa sig.

Vi tar ett långt dopp i polen och spanar runt på alla härliga damer som rör sig omkring oss.
Åter i solstolen får vi resans första live show! Ovanför poolen på en kulle har dem byggt ett "grekiskt Tempel med en säng" där gäster som inte är orädda för lite åskådare kan bjuda på lite show i det fria.

Solen steker på ordentligt och man är inte riktigt van med att ligga och sola naken.
Snart kommer en Rümänska blond som få med håret som i "blondaskruvar ner till rumpan förbi" Hon lägger sig naken uppe på mig och säger att hon bara vill mysa lite. Vem är jag att avvisa henne tänker jag =) låter henne ligga och kela lite och märker att kuken börjar växa. Jag är dock sjukt stark i detta läge och säger att jag inte är redo ännu men kanske senare och efter en stund så går hon iväg med säger att jag är hennes!

Hon fortsätter att ligga och flirta på andra sidan poolen och kommer efter cirka en halvtimma tillbaks.
Ännu en gång lägger hon sig på mig naken kysser mig på halsen och stoppar ner en hand och känner på kuken. Då får även jag vika mig och tänker att någon måste ju ändå vara den första.

Hon är cirka 160 cm lång smal men ändå lite kurvig med en riktigt fin pepparkaks färgad hud och lite mindre silikonbröst.

Iväg till rummet och här börjar den sjukaste försök till uppsel jag varit med om hittills.
Va knappt så jag lyssnade! Men hon var väl uppe i 220 Euro och då skulle hon förmodligen stå på händer sjunga justin bieber samtidigt som hon ger mig ett rim job under tiden jag knullade henne i röven.

Besvikelsen var stor när jag svarade att jag bara ville ha en vanlig 30 mins session.
När hon insåg att hon inte skulle få ut något mer så satte hon till verket och det gjorde även kamagran.
Så efter hon sugit och jag pumpat henne missionär och bakifrån samtidigt som jag drog lite i skruvarna =). Så började hon gnälla om att hon inte va ett animal och för det priset så var det dags att komma snart. Fine tänker jag och hon sliter av kondomen och runkar mig klart.

Inte den bästa sessionen man haft men för 50 Euro? lätt värt det =)
__________________
Senast redigerad av mrbombom 2017-11-07 kl. 22:46.
Citera
2017-11-08, 01:45
  #3
Medlem
Hermann666s avatar
Tack för rapporten och fortsätt gärna. En FKK tour finns på min önskelista också. Hyrde bil i våras och besökte Bernds och Palace. Hade tänkt testa bland annat Mainhattan och Sharks också men fastnade på Palace i tre kvällar i stället. Nästa gång får det bli fler klubbar.
Citera
2017-11-14, 21:54
  #4
Medlem
Vilket ställe rekommenderar ni i Frankfurt under vintertid. Då man inte har nytta av utomhusdelen så är den ej viktig.

Vill den skall vara stor , fräsch med massa fina damer.
Citera
2017-11-15, 23:42
  #5
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bracv
Vilket ställe rekommenderar ni i Frankfurt under vintertid. Då man inte har nytta av utomhusdelen så är den ej viktig.

Vill den skall vara stor , fräsch med massa fina damer.

Jag har bara varit på Palace i Frankfurt. Den klubben har ingen utomhusdel. Lokalerna är väldigt fräscha, personalen trevlig och tjejerna är snygga. En del kan dock vara väldigt på och vilja köra upsell men väljer man noga så kan det bli riktigt bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback