Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-11, 03:46
  #25
Medlem
Fascistoids avatar
Vet Ts att onaturligt är synonymt med onormalt, avvikande, patologiskt? Och är precis vad det syftar till i detta fallet.
Citera
2018-04-01, 19:56
  #26
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Undviker ni allt annat som är "onaturligt" enligt människans biologi också? Jag tänker mig att en människa som hatar onaturliga saker måste leva en extrem livsstil: inga plastprodukter, inga sexleksaker, ingen inspelad musik eller skådespel, inga kondomer, ingen inspelad eller tryckt porr, inga motordrivna fordon, inga importerade färskvaror etc.

Om ni undviker människor med "onaturliga" drifter för att ni känner obehag inför onaturlighet, så måste det ju betyda att ni undviker människor som äger plastprodukter också. Är ni som elallergiker, och håller er så långt borta från civilisationen som ni bara kan?

Du gör dig själv och andra bi och homosexuella en otjänst när du på detta sätt verifierar homosexualitet som något onormalt eller onaturligt.

Även djur kan ha homosex så det ingår i det som i vardagstal kallas sexualitet.
Citera
2018-05-16, 15:29
  #27
Medlem
Är det någon som faktiskt har läst frågeställningen?

Jag skiter i vad ni tycker om bögar.
Citera
2018-05-17, 18:26
  #28
Medlem
Ogdens avatar
Mycket OT rensat. V.g. se trådstarten för att se vad tråden handlar om.

/mod
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback