Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-07, 04:08
  #1
Medlem
SveaBunkerns avatar
http://www.friatider.se/tafsande-moh...-ll-av-kvinnan

Citat:
Ett arabiskt flyktingbarn som påstår sig vara 17 år festade på en nattklubb i Örebro, där han sexuellt ofredade en ung kvinna. Men när Mohammed började trycka sina fingrar mellan hennes ben reagerade kvinnan blixtsnabbt.
– Jag blir förbannad och ger killen en käftsmäll och frågar "vad fan håller du på med?" säger kvinnan.

Nattklubb = Ritz

http://www.na.se/blaljus/brott/17-ar...e-pa-nattklubb

Citat:
Han tog sig in på nattklubben och tog på sitt offers rumpa vid flera tillfällen. Nu döms 17-åringen för sexuellt ofredande.

Kvinnan reagerade med att ge 17-åringen "en käftsmäll". Kvinnan uppger att hon snabbt efter att ha blivit utsatt för beröringarna började gråta.

TS: Begick kvinnan självförsvar eller "barnmisshandel" ?? (ironi). Borde inte fler kvinnor / tjejer agera på samma sätt?

Eftersom han tagit sig in på 18+ miljö så begick hon knappast "barnmisshandel" med flit Jag tror nog snarare att han är mellan 20 - 30 år gammal
__________________
Senast redigerad av SveaBunkern 2017-11-07 kl. 04:17.
Citera
2017-11-07, 04:24
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Nattklubben borde stängas i minst 3 månader medan man utreder hur en minderårig kunde komma in på klubben från början. Kollade de inte leg i dörren eller?

Om en 17-åring kan komma in utan att ögonbryn höjs, finns där anledning för Länsman att leta efter än yngre (och kanske även prostituerade) flyktingBARN på det aktuella stället?


I nuläget är allt jag ser i denna tråd: "Pedofilklubb ojar sig över att ett av deras barnoffer gav en kund ett annat svar än det som förväntades av denne".

Det är upp tid SveaBunkern att tvätta denna "brottsrubricering" till något som nationella kan hålla med om. Until then: You should be exterminated with fire.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2017-11-07 kl. 04:32.
Citera
2017-11-07, 05:06
  #3
Medlem
Ett tvättäkta skäggbarn kan man säga utifrån bilden.

Visst kommer inte vakterna kolla leg på honom men vore intressant om de höll ett extra öga vid dörren och får be alla utländska snubbars leg och se ett tillfälligt ID från miggan där de står "17" år som de alltid utger sig för att vara. Då hade Mohammed och betydligt många fler som honom inte kommit in alls.


Kul och se att svenska tjejer fortfarande går på nattklubb om jag får lov att tillägga. Jag hade aldrig klivit in på en nattklubb i Sverige 2017 om jag var brud. Det är nästan lite som att be om det och lite till därpå!
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2017-11-07 kl. 05:08.
Citera
2017-11-07, 05:07
  #4
Avstängd
MetalBears avatar
Synd att hon inte följde upp med ett knä i kuken ett knä i ansiktet och ett hellregn av hammerfists!
Jävla avskum, bra gjort av kvinnan att drämma till han!
Citera
2017-11-07, 05:25
  #5
Medlem
Studsbolls avatar
Det är precis den sortens reaktion som behövs. Muhammed trodde att alla svenska kvinnor är våp och det är bara att ta för sig och här fick han vad dylika kreatur förtjänar, oavsett om de nu heter Muhammed eller Svenne. Att mannen blev dömd för tilltaget gör det ännu bättre och styrker kvinnans berättelse. Nu fattas bara en korrekt åldersbestämelse av uslingen.
Citera
2017-11-07, 05:31
  #6
Medlem
Helt rätt av tjejen att slå till det skäggbarnet som garanterat är minst 25 år enligt bilderna, har dom ingen legkontroll på detta ställe?
Sen va fån är 2000 i böter och 5000 i skadestånd för straff? Skäggbarnet lär inte betala en krona så man kan säga att han inte fick nått straff😥
Citera
2017-11-07, 05:51
  #7
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Varför inte ålderskontroll och utvisning?

Om man nu låtsas att han är 17, varför stängs inte klubben som släppte in honom?
Citera
2017-11-07, 06:03
  #8
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nattklubben borde stängas i minst 3 månader medan man utreder hur en minderårig kunde komma in på klubben från början. Kollade de inte leg i dörren eller?

Om en 17-åring kan komma in utan att ögonbryn höjs, finns där anledning för Länsman att leta efter än yngre (och kanske även prostituerade) flyktingBARN på det aktuella stället?

Helt rätt, om klubben fick stänga nån tid så hade det fanimej blivit ordning. Det ska såklart få konsekvenser när de släpper in "barn" på det sättet som ofredar. Money talks.
Citera
2017-11-07, 06:10
  #9
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nattklubben borde stängas i minst 3 månader medan man utreder hur en minderårig kunde komma in på klubben från början. Kollade de inte leg i dörren eller?

Om en 17-åring kan komma in utan att ögonbryn höjs, finns där anledning för Länsman att leta efter än yngre (och kanske även prostituerade) flyktingBARN på det aktuella stället?


I nuläget är allt jag ser i denna tråd: "Pedofilklubb ojar sig över att ett av deras barnoffer gav en kund ett annat svar än det som förväntades av denne".

Det är upp tid SveaBunkern att tvätta denna "brottsrubricering" till något som nationella kan hålla med om. Until then: You should be exterminated with fire.

Bra poäng.

Vad gäller kvinnans handling - well, kanske en effekt av #metoo-kampanjen och att övergrepp inte tolereras i samma utsträckning. Kvinnor ska inte acceptera detta - hoppas fler (och framförallt yngre) markerar lika resolut som kvinnan i artikeln.

#edit - ser att detta hände i maj 2017 och därför innan hela metoo-kampanjen....starkt av kvinnan att stå upp för sina rättigheter (rätten att värna sin kropp)
__________________
Senast redigerad av JazzinForBlueJean 2017-11-07 kl. 06:20.
Citera
2017-11-07, 06:30
  #10
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Jag tänkte precis föreslå att vi går ihop och betalar hennes böter men så såg jag att det inte var hon som blev dömd utan han! Är det upp och ned-vända veckan?
Citera
2017-11-07, 07:06
  #11
Medlem
Kan han bli utvisad tror ni?
Om man är minderårig, kan man då bli utvisad om man gjort något brott?

Om man ser att han egentligen ser äldre ut, kommer rätten begära en ålders dömning/bevisning, så att straffet blir korrekt.
Citera
2017-11-07, 07:27
  #12
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Varför inte ålderskontroll och utvisning?

Om man nu låtsas att han är 17, varför stängs inte klubben som släppte in honom?

Jag misstänker att vakterna inte vågar kolla leg på utomnordiska då det förmodligen uppfattas som rasistiskt av media
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback