Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-12-25, 21:55
  #49
Medlem
kumlafucker84s avatar
Jag är 19 år och har bara knullat med 3 styckna! Jag blir avundsjuk över att ni har knullat med mellan 100-400 styckna. Jag går aldrig på nattklubbar så det kan vara därför! Sen bor jag i en liten stad och känner inte så många tjejer!
Har ni några tips på hur jag ska göra?
Ska jag ragga på fula tjejer för att lättare få knulla? Jag håller på att ge upp hoppet! Jag var tsm med en tjej som jag har knullat minst 30 gånger med iallafall.

Det är en del tjejer som har velat knulla med mig fast dem har bott mellan 70-100 mil ifrån mig. Det är surt!
__________________
Senast redigerad av kumlafucker84 2017-12-25 kl. 21:58.
Citera
2017-12-27, 23:21
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Jag är 19 år och har bara knullat med 3 styckna! Jag blir avundsjuk över att ni har knullat med mellan 100-400 styckna. Jag går aldrig på nattklubbar så det kan vara därför! Sen bor jag i en liten stad och känner inte så många tjejer!
Har ni några tips på hur jag ska göra?
Ska jag ragga på fula tjejer för att lättare få knulla? Jag håller på att ge upp hoppet! Jag var tsm med en tjej som jag har knullat minst 30 gånger med iallafall.

Det är en del tjejer som har velat knulla med mig fast dem har bott mellan 70-100 mil ifrån mig. Det är surt!
.

Finns massor av fitta på internet skriv till Alla så får du napp. 1/10 kommer du knulla Om du träffar upp Dom.
Sen Om du träffar tjejer Ute gå rakt på sak vad du vill med Dom va ingen mes..

Glöm klubben det är bara en scam.
Pubar/barer där.det.inte är så mycket.musik funkar dock.

Jag är 24 och har knullat över 100 tjejer.
Citera
2017-12-27, 23:40
  #51
Avstängd
Snaellkillens avatar
När du skriver storknullare ser jag det som stora möjligheter att få herpes eller andra könssjukdomar.

Vill du ha en erfarenhet så är det att stanna med den tjejen du är kär i!

Jag har själv knullat runt så mycket att jag har glömt vad folk ens heter.

Men jag kan lova dig att kärleken finns på närmare håll än du tror! ahh! :-)

För mig är det en snygg tjej på ica. Vi har inte haft eller pratat med varandra än, men jag vet att hon är den rätta i mitt liv! :-)
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback