Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-06, 18:25
  #1
Medlem
Tror ni att tjejerna på www.teleklubb.se använder riktiga bilder? Många av bilderna ser ju riktigt proffsiga ut så jag undrar om det rör sig om bilder de hittat på nätet. Kanske ska fråga om detta nästa gång jag ringer.
Citera
2017-11-06, 18:57
  #2
Medlem
Jag tror företaget har en max två supersnygga tjejer som är firmans ansikte utåt, resten har fina röster.
Citera
2017-11-06, 19:16
  #3
Medlem
euqueros avatar
Den här videon beskriver verkligheten bakom telesexlinjer:
https://www.youtube.com/watch?v=82cJgPXU-ik

Citera
2017-11-06, 20:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euquero
Den här videon beskriver verkligheten bakom telesexlinjer:
https://www.youtube.com/watch?v=82cJgPXU-ik


Haha!

Ligger nog en hel del sanning i videon. En gång när jag ringde en sån här linje så hörde jag personer tala högt i bakgrunden och ibland ett barn. Jäkligt avtändande, jag kopplade bort samtalet efter ett par minuter.
Citera
2017-11-13, 16:08
  #5
Medlem
Hahahahahaha tror nån verkligen seriöst på att om ni ringer såna här linjer att det är tjejerna på bilderna ni får prata med, på riktigt menar ni allvar???? Det är modellbilder som inte har nåt med verksamheten att göra.
Det är helt vanliga kvinnor som jobbar med sånt här o ni vet inte vad ni pratar med för någon, det kan vara allt från en ung söt tjej, till ett medelålders skåp på 150 kg plus, det senare alternativet mest troligt eftersom dom jobbar hemifrån o är för lata för att skaffa ett riktigt jobb till skillnad från yngre tjejer. Det är dessutom ganska dåligt betalt, jag vet en kärring som jobbade med detta förvisso ett antal år sen o hon fick typ 75 öre minuten eller nåt sånt o tro mig hon var riktigt ful o äcklig. O som en skrev att dom hörde andra i bakgrunden är inget konstigt eftersom dom jobbar hemifrån så kan där vara andra i hemmet som hörs.
Citera
2017-11-13, 17:38
  #6
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Tror ni att tjejerna på www.teleklubb.se använder riktiga bilder? Många av bilderna ser ju riktigt proffsiga ut så jag undrar om det rör sig om bilder de hittat på nätet. Kanske ska fråga om detta nästa gång jag ringer.


Enkelt.
Nej.


Citera
2017-11-13, 18:21
  #7
Medlem
Hermann666s avatar
Vem ringer telefonsexlinjer 2017? Dessutom 450 kr för en halvtimme. I Tyskland får man en tjej i en halvtimme på riktigt för mindre pengar.
Citera
2017-11-16, 19:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Vem ringer telefonsexlinjer 2017? Dessutom 450 kr för en halvtimme. I Tyskland får man en tjej i en halvtimme på riktigt för mindre pengar.

Jag har gjort det några gånger senaste tiden, men det var inget vidare.

För tio år sedan ringde jag ofta en tjej som var riktigt mysig att prata med, men sådana är inte lätta att hitta. Hon kallade sig för Tittie och fanns i Malmö om jag minns rätt.
Citera
2017-11-16, 20:09
  #9
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Vem ringer telefonsexlinjer 2017? Dessutom 450 kr för en halvtimme. I Tyskland får man en tjej i en halvtimme på riktigt för mindre pengar.
Ingen aning, men nattetid visar tysk TV reklam för sådana linjer. Kanske funkar som ett smidigt alternativ till att spontanrunka till internetporr innan man somnar på något avlägset hotell.
Citera
2017-11-16, 20:12
  #10
Medlem
mainfurers avatar
Såg nån dokumentär för många år sedan, tror det var SVT eller TV4. De visade hur de arbetar. Feta, slöa WT som inte orkar lämna lägenheten. Hade headset de gick o stönade i medan de kollade film, städade, eller vafan de ens orkade med.
Citera
2018-05-23, 20:48
  #11
Medlem
Nu har teleklubb.se en ny tjej som kallar sig ”Bianca 26”. Det är ju möjligt att tjejen som kallar sig Bianca är 26 år, men varför valde hon en bild på en 40-årig kvinna???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback