Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-12, 15:12
  #13
Medlem
Dr.Buses avatar
Läst fupen och ska bli intressant att läsa domen senare men förväntar mig att samtliga blir dömda utom möjligtvis Filiph som kan klara sig undan om han har tur.
Citera
2017-11-13, 09:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse
Läst fupen och ska bli intressant att läsa domen senare men förväntar mig att samtliga blir dömda utom möjligtvis Filiph som kan klara sig undan om han har tur.

Du vill inte dela med dig av FUP?
Citera
2017-11-16, 16:46
  #15
Medlem
När ser vi en dom tror ni?
Citera
2017-11-21, 22:17
  #16
Medlem
Dr.Buses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unkownperson
När ser vi en dom tror ni?

Rättegången pågår nu så om 2 veckor kanske?
Citera
2017-11-27, 11:10
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse
Rättegången pågår nu så om 2 veckor kanske?

Rättegången avslutad i fredags, kan vi förvänta oss dom tidigt denna veckan tro?
Citera
2017-11-27, 11:18
  #18
Medlem
Dom tre misstänkta har under gårdagen blivit släppta ur häktet.

Även bekräftat då Ama*da Thör* bytt profilbild på Facebook under gårdagen.

http://norrahalland.se/anklagade-slappta-ur-haktet/

Citat:
De tre som misstänks för misshandel, utpressning och människorov har släppts ur häktet. Det kan innebära att tingsrätten inte bedömer brotten som så grova.
– Jag vill inte spekulera i orsaken, säger vice chefsåklagare Charlotte Österlund.

Citat:
Jag yrkade på tre års fängelse för de häktade minus straffrabatt för de som är under 21, säger Charlotte Österlund.
Att tingsrätten nu släppt de häktade kan innebära att man inte köper brottsbeskrivningen.

Vad tror ni? Friade för kanske en överklagan till hovrätten eller kommer BO släppa det?
Citera
2017-12-08, 14:44
  #19
Medlem
Dr.Buses avatar
Simon - grov misshandel, människorov mindre grovt, försök till utpressning - fängelese 1 år 6 månader
Hans - grov misshandel, människorov mindre grovt, försök till utpressning - fängelese 2 år 6 månader
Alexander - övergrep i rättssak - Skyddstillsyn
Filiph och Amanda frikänns
__________________
Senast redigerad av Dr.Buse 2017-12-08 kl. 15:16.
Citera
2017-12-14, 09:22
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Buse
Simon - grov misshandel, människorov mindre grovt, försök till utpressning - fängelese 1 år 6 månader
Hans - grov misshandel, människorov mindre grovt, försök till utpressning - fängelese 2 år 6 månader
Alexander - övergrep i rättssak - Skyddstillsyn
Filiph och Amanda frikänns

Tror du det blir överklagan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback