Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-06, 03:47
  #1
Medlem
Enmansdemos avatar
Min lilla hjärna är som klarast den här tiden på dygnet, jag har gått från mongoloid till neandertalare på lite mindre än 2 timmar, nu har jag skrivit om allt metodiskt...då jag inte förstod mitt osammanhängande klotter från mitt försök till hederligt dagsverke, och nu måste jag avbryta min skrivarsession för onödig sömn.

Finns det någon forskning om folk som vänder på dygnet & blir smartare
& högpresterande än dom är på dagen?

Man kan undra vad det finns för fördelar som tydligen utnyttjas, och vad man slipper,
sova kanske..för jag gör alla fel i boken, sitta och vara uppspelt framför en flimrande skärm innan sexuell läggning, en äkta tjej tar en kopp te efter Björnes magasin & går ner för trappan
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-06 kl. 03:58.
Citera
2017-11-06, 05:55
  #2
Medlem
Det brukar ibland nämnas att olika uppfinare genom historien använde sig av micronaps. De håller något i handen som skramlar om det faller till golvet. Syftet är att vakna till just i det ögonblick du håller på att somna. Varför vet jag inte exakt...

Är det något sånt du söker?
Citera
2017-11-06, 11:52
  #3
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har
Det brukar ibland nämnas att olika uppfinare genom historien använde sig av micronaps. De håller något i handen som skramlar om det faller till golvet. Syftet är att vakna till just i det ögonblick du håller på att somna. Varför vet jag inte exakt...

Är det något sånt du söker?
Nej det söker jag inte, frågan är varför vissa kan bli klarare i huvudet på natten & vid jämförelse misslyckade på dagen, vilket innefattar just att inte bli trött på natten, och man har behövt sin napp någon gång under tidiga kvällen istället & sedan är det kört med den typen av välsignad trötthet
Citera
2017-12-11, 22:28
  #4
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu skördar jag frukten av dessa inlärda vanor, kvällsfika & lägga sig helpigg kl 4 på natten, vakna självmant exakt 10.30 på morgonen, vara helpigg under dagen fram till mellan kl 20.00-21.00 då ögonen slår igen, kräver nap i 15 minuter sedan pigg fram tills nästa dag kl 20.00-21.00

15 minuters trötthet per dag sedan är det över, jag måste väl vara ett unikum?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-12-11 kl. 22:33.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback