Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-18, 15:23
  #13
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Min värsta var nog när jag käkade harmala och HBW-frön i mitt sovrum rakt under mina föräldrars sovrum medan de sov där. Först gick det jättebra men jag spydde samtidigt som jag peakade vilket var extremt otrevligt. Jag vågade inte lämna mitt rum utan låg kvar i ungefär sex timmar.

Du förstår nog själv att om du trippar samtidigt som du ligger i en spya eller gör något ännu sämre så mår du ofantligt dåligt.
Haha, att spy mitt under peaken. Fyfan vilken jävla värld.

Jag kan smått tänka mig hur det kändes och hur tankegångarna gick. Men samtidigt inte..
__________________
Senast redigerad av Rufos 2017-11-18 kl. 15:28.
Citera
2017-11-18, 15:39
  #14
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Haha, att spy mitt under peaken. Fyfan vilken jävla värld.

Jag kan smått tänka mig hur det kändes och hur tankegångarna gick. Men samtidigt inte..

Jag har själv glömt det mesta av tankeinnehållet. Dock ser jag det som en lärdom i sig att inte fästa mig för mycket vid det förflutna. Minns mest att det var oerhört intensivt pulserande vibrerande (spya) och jag lovade mig själv att aldrig mer ta nykterheten för given.

Jag låg alltså i min spya som placerades mitt i sängen. Känner att det måste stå klart, kanske var otydlig innan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback