Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-03, 13:16
  #1849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Nu gråter den sexofredande flodhästen ut om 'den olycksaliga hösten 2017'. Stackars feta gamla kärring, ingen gillar flodhästfeta lesbiska som sexofredar unga tjejer.

Lotta Bromé försvinner helt – sanningen bakom plötsliga frånvaron

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...ystemprelaunch

Vill jag ut i det här igen eller ska jag för evigt gömma mig kvar i den här mörka garderoben som jag har befunnit mig i de senaste fyra åren? Men sedan bestämde jag mig och det ska bli fantastiskt. Att möta min publik igen ska också bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det. Jag känner mig trygg med Mix Megapol och de ser mig för den jag är och inte det som kletades på mig under den där olycksaliga hösten 2017, berättade hon då.

Varför uttrycker du dig så? Vad vet du om sanningen? Berätta för oss med!
Citera
2023-09-03, 13:18
  #1850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hythas
Magkänslan säger Lotta Brome.

Vad fick dig att få den magkänslan som faktiskt stämde?
Citera
2023-09-03, 19:00
  #1851
Medlem
Mogaku-sans avatar
Helt otroligt att kvinnan är tillbaka i etern och denna gång på Mix Megapol. Nej jag hatar inte Lotta men det hon ska ha gjort tidigare på radion är inte okej.

Om det hade varit ett jämställt samhälle så hade en person som Lotta inte fått komma tillbaka i etern igen.
Citera
2023-09-03, 22:02
  #1852
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Helt otroligt att kvinnan är tillbaka i etern och denna gång på Mix Megapol. Nej jag hatar inte Lotta men det hon ska ha gjort tidigare på radion är inte okej.

Om det hade varit ett jämställt samhälle så hade en person som Lotta inte fått komma tillbaka i etern igen.

Helt sant. Hon om någon borde blivit metooad som det verkar.

Att lyckas med att få sparken från SVT är ju en bragd i sig och säger ju tonvis om hur illa hon betett sig.

Precis som det säger mycket om kanalen som nu valt att anställa henne.
Citera
2023-09-04, 14:21
  #1853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Helt sant. Hon om någon borde blivit metooad som det verkar.

Att lyckas med att få sparken från SVT är ju en bragd i sig och säger ju tonvis om hur illa hon betett sig.

Precis som det säger mycket om kanalen som nu valt att anställa henne.

Får det där äcklet Fredrik Virtanen jobba (skriver krönikor på VLT) så kan Lotta också jobba.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback