Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-24, 11:20
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoHansson
Som tjejen på bilden då eller...? http://tinyurl.com/y8p7fnk5 Hon är 26 år men ser ut som 9.
Förvisso död numera men hade hon varit okej att tända på?
Är tjejer som hon tillräckliga för att mätta pedofilers behov? Vet du?
Isf borde väl övergreppen mot barn kunna lösas.
Jag klickade inte på länken och enligt din beskrivning låter det inte som min grej. Jag gillar kvinnliga forskare av den typ som är vanliga på mattetunga institut, förhöjt testosteron men i allmänhet säkra att gå ut med (åtminstone IRL). Buskiga fittor gillar jag. Jag har aldrig identifierat mig som pedofil, märk chocken jag fick när jag hörde att bröststorlek användes som kriterium på ålder i Mangamålet... jag var dock aldrig i farozon då jag ägnar mig åt IRL, inte tecknat, hörde det bara i förbigående när jag diskuterade censur med kompisar. Efter det började jag att konspirationsteoria om att pedofili inte finns, jag tror att det är personer betalda av regeringen som begår övergreppen.
Citera
2017-11-24, 13:59
  #134
Medlem
HugoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumhetspiller
jag tror att det är personer betalda av regeringen som begår övergreppen.
Ja du... Jag tror inte det men det skulle banne mej mycket väl kunna vara så. Intressant tanke som aldrig innan funnits hos mig. Vad vore i så fall enligt dig agendan och meningen?
Citera
2017-11-24, 23:44
  #135
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoHansson
"Studie visar att 90 procent av alla män attraheras sexuellt av minderåriga flickor från 2 års ålder men till lägre grad jämfört med vuxna kvinnor. Studie visar att drygt var fjärde man attraheras mer till minderåriga flickor än till vuxna kvinnor."

"Study 2 showed that 100 % of adult males reacted to females aged 17+ and 90 % of males reacted to females aged 2-16 at lower level than their reaction to matures. Therefore, reaction to minor females was normal but on a lower level than mature females for 90 % of males." [Study 3 showed that 26,25 % of males showed a reaction to nude female children aged 2-12 at an equivalent or even higher level than they reacted to adult females aged 18+.]

http://www.academia.edu/4056908/Is_S...al_Among_Males
Lånar ämne och forskning av "jahanna08", psykolog, på familjeliv; http://www.familjeliv.se/forum/threa...ar-pedofiler/2
Kan det verkligen stämma att nio av tio män tänder på minderåriga flickor?

Om ovan stämmer är då stigmatiseringen och åsiktskorridoren av mäns sexualitet, alltifrån barnporr till djursex, i så fall ett av många förtryck av män? Allt jag hört och som jag trodde var normalt var nämligen stora pattar och bakifrån.. Är det iom denna forskning nu okej att prata om djursex och småflickor runt kaffebordet och på släktträffen?
Eller ska sexuella fenomen som dessa fortfarande betraktas som sjuka och onormala?
Jag vet att det är normalt att både yngre flickor vill ha lärande, sexuell stimulation med äldre män som ger dem kärlek och förtroende. Men det ska aldrig vara övergrepp och alla ska säga nej vid övergrepp och ingen ska behöva hora sig för att behålla ett jobb, även om många gjort det och ångrat sig med Metoo likt skadade horor som vägrar att inse sin skuld att hora sig till jobb.

Men man får ta seden dit man kommer. I vissa länder är bögar dödsdömda och i andra länder är det okey att gifta sig med tjejer som bara är 9 år gamla och mannen är 50 år.

Men då svensk iver att fälla vem som helst för barnporr brott också stärker sig till oskyldiga teckningar, då är måttet rågat. Jag är nu frikänd från samtliga barnporrbrott som jag nyligen (i juni) anklagades för. Idag fick jag tillbaka alla mina datorer, Lap-Top, minneskort och annat som jag blev anklagad av dem för efter "bara" 1 månad och 12 dagar från det att jag frikändes.

Alla mina datorer, minneskort och telefoner togs i beslag. Men ingen barnporr hittades.

Men kolla på min värsta bild (gul notis som beslagtagits) https://1drv.ms/f/s!AjP1oy_5p88Hhl9HgiO5zWW2ufQf som dumsnuten lade ett beslagsnummer på och tog i beslag. Det är ju komiskt. Att beslagta en notislapp som bevis mot mig överstiger allt normalt beteende enligt de mänskliga rättigheterna enligt FN och Europadomstolen. Men jag fick tillbaka allt till slut, just idag.

Häxjakten på misstänkta pedofiler är oslagbart löjliga, Eftersom det finns bevis på att moralen skadar mycket mer än vad njutbar, anpassad, önskvärd och jämlik sex, som inte har någon ålder som lagboken nu kan förtrycka människorna i utan att kväva den fria vilja hos all parter att äga sin kropp och sin lust utan att känna skam och skuld.
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-25 kl. 00:05.
Citera
2017-11-25, 02:02
  #136
Medlem
girlsinmydreams avatar
Är det ingen feministhora som vill bemöta mina självklara behov av att alla är lika värda och har rätt till domstol innan någon förlorar sitt jobb, hem och familj. Att feministhoror ropar sig hesa om våldtäkt och barnporr utan att dem fattar att dem bara är avundsjuka tanter och kärringar som snart ska dö och har noll sexuell kraft på oss "yngre män".

Är detta från en diktatur eller från brorsan, som stöder diktaturen i Sverige där alla som inte har pengar att längre vill betala sin tramsiga advokat kostnader på 1 800 kr i timmen för att advokaten ska misslyckas ändå, så att jag måste stå för motpartens advokater?:

Men ni ser ju på nedanstående länk hur bra dumsnuten jobbar...
FY FAN! DET ÄR TUR ATT VI INTE BOR I USA FÖR DÅ HADE JAG KÖPT EN MASSA AUTOMATGIVÄR OCH ÄNDÅ INTE HUNNIT SKJUTA ENS ALLA I MIN LILLA STAD, BARA DEM JAG HATAR MEST OCH BARA NÅGRA TILL.

Anders Brevik hade ingen orsak att hata samhällets PK-kuksugande och penningödande av människor som stjäl, mutar och lurar samhället likt de värsta maffiasvin. Jag har behov av att få hämnas, men jag kommer att hämnas via EU- och FN- domstolen för de mänskliga rättigheterna och det tar ytterligare många år.

Då kommer jag kanske att förstås av några media horor som totalt struntat i mig. Men det finns alltid länder och organisationer som njuter av att visa svensk dumhet och diktaturer som med sina brott mot de mänskliga rättigheterna hänvisa till Svenska brott mot de mänskliga rättigheterna.

https://onedrive.live.com/?authkey=%...%21863&o=OneUp

PS! Jag hoppas att denna bild av streckmänniskor inte klassas som tecknad barnporr i framtiden så att jag ändå kommer att bli åtalad för barnporr av denna bild. Man vet aldrig vad PK-moraldiktaturerna bestämmer sig för senare.... Det har ju alltid blivit värre och ett hårdare klimat, även mot tecknad barnporr. Ett beslag som detta bevisar ju samhällets moralpanik.
*Gärna, men ingen hjärna.
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-25 kl. 02:44.
Citera
2017-12-06, 15:03
  #137
Medlem
Bra trådstart, lite lagom provocerande

Spännande att se hur många det är i tråden som inte kan skilja på sak och person.
Sanningen kan vara skrämmande. Att tända på en mogen 11 åring tror jag inte är speciellt ovanligt bland män och att mogna 11 åringar tänder på vuxna män tror jag också är vanligt. Dagens lagstiftning tycker jag är bra men vi måste ju kunna diskutera våra tankar och instinkter utan att bli smutskastade.

en bra låt som jag tycker passar in här
https://www.youtube.com/watch?v=I6wf6urmlz4
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback