Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-05, 00:04
  #1
Medlem
trueforgoods avatar
Tips på kinky saker att göra med tjejen

Både jag och min flickvän är riktiga nymfos och gillar samma saker. Båda älskar analt och hon kommer genom att köra upp fingrarna där bak på sig själv. Hon gillar att dominera men jag kan även gilla att bli dominerad ibland (sällsynt dock). Rollspel har vi snackat om, och hon har även varit inne på rapeplay något vi inte provat (än).

Vi har mycket analsex (med eller utan leksaker eller annat), gillar även rimjob och hon gör mycket deepthroat på mig och älskar det. Ibland blir det riktigt hårda tag (hon vill till och med ha det hårdare än mig). Vi har provat fisting (båda hålen) men det har hittills inte gått, men ska prova igen. Wet sex har vi också ibland, och det kan vara riktigt nice.

Vårt sexliv är fantastiskt men känner att det finns så mycket mer att hämta. Visst kan man hitta tips i porrfilmer men det brukar vara ganska enkelspåriga saker där i regel... svårt att hitta något som sticker ut. Kanske spela in själv och lägga upp på amatörsiter (dock utan att våra ansikten syns)?

Kom gärna med tips. Den enda grej där gränsen egentligen går är väl scat sex som inte lockar.
Citera
2017-11-05, 01:28
  #2
Medlem
Nog för att din beskrivning utav vad som gillas skiljer sig markant från mina, tom avtändande, men det är ju inte jag som är i dina skor.

Har en KK där vi har bror/syster tema och då är det ju hela paketet inräknat, mao är hon till det hela en sådan tjej som "vuxna" tror är helt oskyldig men herregud vilken slyna hon är. Fast, vad är egentligen hela definitionen utav begreppet?

För mig är det riktigt porrigt att när jag pullat henne att hon liksom suger mina fingrar, har riktigt hett dirty talk, trosor i munnen, en del tease ute i offentligheten, blickar och typ SMS som får en stenhård o annat "light", vad jag tycker hursomhelst. Just att hon är gravt undergiven är ju också inkluderande. Är säkerligen så att mina tips inte var till någon större nytta, men har faktiskt inget annat för mig i skrivande stund så varför inte.
MvH.
__________________
Senast redigerad av Raketforandringen 2017-11-05 kl. 01:30.
Citera
2017-11-05, 03:46
  #3
Medlem
SkepticalHippos avatar
Flera inlägg raderade. Låt bli att svara om ni inte har något seriöst svar, frågan är helt legitim i denna forumdel.

/Moderator
Citera
2017-11-05, 12:00
  #4
Medlem
helenduvals avatar
Visst finns det många fysiska nya saker att prova, men i min efarenhet så är det bästa verktyget hjärnan. Olika former av rollspel där man låtsas vara i olika situationer, att man antar karaktärer eller yrken är väldigt effektivt. Man behöver inte låtsas att man är en annan person, utan Lisa är fortfarande Lisa, det är bara att Lisa just nu är sekreterare/sköterska/flygvärdinna/strippa/gatflicka/grannen. D.v.s. något som Lisa normalt inte är.

Mitt tips är att använda ord, säg vad ni känner, de flesta går ingång på ord, att höra fantasin rakt ut medan den utspelas. Särkskilt under den del av rollspelet som kan liknas vid förspelet, när de två personerna möts och på vilket sätt det leder till sex, tankarna som uttalas occh dialogen som uttalas.

Försök även hitta tabuämnen som ni båda går igång på. Jag har några i åtanke.
Citera
2017-11-05, 13:36
  #5
Medlem
psykotiskpsykiatrikers avatar
Sex offentligt med avslut i ansiktet och sedan gå runt stan? Görs med fördel på annan ort.
Citera
2017-11-10, 06:54
  #6
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Tips på kinky saker att göra med tjejen

Både jag och min flickvän är riktiga nymfos och gillar samma saker. Båda älskar analt och hon kommer genom att köra upp fingrarna där bak på sig själv. Hon gillar att dominera men jag kan även gilla att bli dominerad ibland (sällsynt dock). Rollspel har vi snackat om, och hon har även varit inne på rapeplay något vi inte provat (än).

Vi har mycket analsex (med eller utan leksaker eller annat), gillar även rimjob och hon gör mycket deepthroat på mig och älskar det. Ibland blir det riktigt hårda tag (hon vill till och med ha det hårdare än mig). Vi har provat fisting (båda hålen) men det har hittills inte gått, men ska prova igen. Wet sex har vi också ibland, och det kan vara riktigt nice.

Vårt sexliv är fantastiskt men känner att det finns så mycket mer att hämta. Visst kan man hitta tips i porrfilmer men det brukar vara ganska enkelspåriga saker där i regel... svårt att hitta något som sticker ut. Kanske spela in själv och lägga upp på amatörsiter (dock utan att våra ansikten syns)?

Kom gärna med tips. Den enda grej där gränsen egentligen går är väl scat sex som inte lockar.

När man lägger ut porr på Clips4Sale vill jag minnas att man kan välja vissa länder som inte ska kunna se porren. Det finns så mycket porr på nätet att sannolikheten att nån ni känner råkar hitta er är rätt liten.

Vill du ha BRA porr så kolla kink.com. Där kan ni få ideer!

Investera i en actionkamera, finns väl billigt på Netonnet och Rusta. Och många fästen. Och sexiga plagg som gör sig bra på video. Sen kan ni filma allt ni gör. POV är väl fortfarande efterfrågat? Wet och därefter sälja avsugningar till främlingar i en gränd kanske?
Citera
2018-10-24, 16:58
  #7
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Kiss, pumpa upp fittan med fitt pump. Stoppa in trosor i fittan.
Citera
2018-11-01, 17:20
  #8
Avstängd
Köp en sexgunga och häng upp henne vet jag..
Citera
2018-11-06, 17:00
  #9
Medlem
Köp kroppsfärg och måla hela henne blå + sätt på henne en peruk, så knullar du plötsligt en Avatar.
Jag vet att det inte är kinky att måla en kvinna, men det är läckert att knulla "en ny kvinna" med alla de fördelar som kommer av man är inknullade med varandra och förhoppningsvis helt trygga med varandra.

Sök rätt på en lämplig plats där många passerar (typ brevid motorvägen eller tåget) och knulla så att varenda jävel kan se er. Kan vara klokt att inte vara precis på hemmaplan då... Eller bär masker.
Citera
2018-11-06, 23:01
  #10
Medlem
Soppskottets avatar
Testa pupplay. Ni kan även skifta om vem som ska vara "hund".
Citera
2018-11-07, 23:47
  #11
Medlem
Rekommenderar definitivt rapeplay. Och rep. Sånt är härligt. Riktigt roligt med rep är att bli halvdant bunden och använd, bryta sig loss och hämnas.

Har ni provat ATM? Det verkar ju rätt populärt.

Jag rekommenderar också tantra av mörkare slag. Eller rent av skaffa en bok med sexuella ritualer och rollspela att man åkallar andar genom perversa lekar.
Citera
2018-11-08, 14:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Rekommenderar definitivt rapeplay. Och rep. Sånt är härligt. Riktigt roligt med rep är att bli halvdant bunden och använd, bryta sig loss och hämnas.

Har ni provat ATM? Det verkar ju rätt populärt.

Jag rekommenderar också tantra av mörkare slag. Eller rent av skaffa en bok med sexuella ritualer och rollspela att man åkallar andar genom perversa lekar.
Vad är ATM?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback