Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-12-09, 20:06
  #85
Medlem
Subodiosuss avatar
Det är bara latenta pedofiler som kräver att kvinnor ska va rakade, och bögar som rakar kuken.

Väx upp och bli torra bakom öronen för helvete ...
Citera
2017-12-10, 11:57
  #86
Medlem
Har jag aldrig gjort. Och byter om på flera omklädningsrum i industrin och aldrig sett en man med helrakat kön.
Citera
2017-12-10, 12:51
  #87
Medlem
Vobblers avatar
Kör inte helrakat, men jag trimmar ner det en smula. Får några extra långa strån som behöver tuktas. Men ibland händer det olyckor, trimmern skar ett djupt jack i pungen en gång. Det blöder fint i de regionerna kan jag lova.

Så var försiktiga.
Citera
2017-12-12, 20:53
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har jag aldrig gjort. Och byter om på flera omklädningsrum i industrin och aldrig sett en man med helrakat kön.

Fast det är nog inte populärt hos "riktiga män".

Kör rakad säck och en snygg musse att prya överdelen.
Citera
2017-12-12, 22:09
  #89
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kör inte helrakat, men jag trimmar ner det en smula. Får några extra långa strån som behöver tuktas. Men ibland händer det olyckor, trimmern skar ett djupt jack i pungen en gång. Det blöder fint i de regionerna kan jag lova.

Så var försiktiga.

Och där kom tråden in på det jag är intresserad av till skillnad mot huruvida det är bögigt eller inte och vad man ska säga i omklädningsrummet.👀

Ni som kör slät pung och skaft och ren röv, vad ska man köpa för trimmer? Jag är riktigt less på hyveln plus att man lätt får en massa extra knottror på pung efter raksår som man sen rakar av nästa gång osv. Grymt svårt att få bra resultat mellan skinkor och runt rövvahålet med hyvel.
Veet eller blitzblank är kladdigt å omständligt men visst, bra slutresultat oftast.
Tjejen som också vill vara helrakad har ungefär samma problem fast annorlunda. Hon gillar dessutom inte krämerna sen hon fick in det lite för långt en gång....

Har kikat på en Philips TT 2040/32 som sägs vara riktigt bra till just detta. Vad säger ni om den?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback