Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-04, 06:17
  #1
Medlem
pantywankers avatar
Hittade ingen tråd så ber om ursäkt om det finns en. Som tråden lyder jag hatar könshår så in i helvete. Tjejen skall vara helrakad för att det skall kännas fräscht. Det samma känner jag själv. Jag rakar 2 gånger i veckan Rubbet även bak till röven. Detsamma borde alla tjejer göra. Någon mer som tycker likadant? Jag har köpt en dyrare modell av en Ladyshave som fixar detta utan en massa sår och små blödningar. En investering på ca 500 kr som kan rekommenderas.

Edit. Jag är kille.
Citera
2017-11-04, 06:26
  #2
Medlem
Man.

Kvinnan ska vara rakad. Jag är själv inte rakad.
Citera
2017-11-04, 07:47
  #3
Medlem
Sanna.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowbreak
Man.

Kvinnan ska vara rakad. Jag är själv inte rakad.

Dubbelmoraliskt.
Citera
2017-11-04, 07:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.
Dubbelmoraliskt.

Skiter väl jag i.
Citera
2017-11-04, 07:55
  #5
Medlem
Europes avatar
Med åldern får man mer hårväxt, så jag ansar ibland lite grann kring snoppen. Jag tänker inte börja helraka mig, då ser bara fånigt ut och i mina ögon dessutom konstigt ut på äldre (ja, jag vet inte om det ser vettigt ut på en man i någon ålder, ärligt talat). Jag har en aning hårig på kroppen, så jag tänker ju inte helraka mig endast kring skrev och rumpa, så att jag ser ut som babianerna gör med sin päls och blanka, kala röv.
Citera
2017-11-04, 09:50
  #6
Medlem
Starobrnos avatar
Min kvinna är helrakad. Jag rakar banan och kulor. Oralsex är festligare utan hår i munnen.
Citera
2017-11-04, 09:52
  #7
Medlem
pantywankers avatar
Okej jag tänker så här förutom att jag själv hatar könshår både på mig själv och tjejen så om jag hatar det och förväntar mig en renrakad fräsch mus, då skall hon kunna förvänta sig samma sak från mig.
För övrigt en liknande tråd om tjejer. Trådens topic är inte det jag vill. Men dock dom flestas reaktioner.
(FB) Tjejer sluta raka fittan!!
Citera
2017-11-04, 09:58
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Okej jag tänker så här förutom att jag själv hatar könshår både på mig själv och tjejen så om jag hatar det och förväntar mig en renrakad fräsch mus, då skall hon kunna förvänta sig samma sak från mig.
För övrigt en liknande tråd om tjejer. Trådens topic är inte det jag vill. Men dock dom flestas reaktioner.
(FB) Tjejer sluta raka fittan!!


Man här. Rakar bara ifall jag ska ligga annars aldrig. Hårig som fan nu så inget ligg på länge här ;D
Citera
2017-11-04, 10:37
  #9
Medlem
Mackan52s avatar
Ansar topparna med sax emellanåt, metrosexuellt, kanske, men det ser för jävligt ut annars.
Citera
2017-11-04, 11:00
  #10
Medlem
Silltunnas avatar
Jag är man och har ingen dragning åt att vilja se ut som en hårlös liten pojke mellan benen.
Och nej...jag vill ABSOLUT inte ha helrakade kvinnor i sängen heller. Har råkat ut för det några gånger, och det är sanslöst avtändande.
Citera
2017-11-04, 11:23
  #11
Medlem
Pusts avatar
Jag brukar raka kulorna och skaftet. Klarar inte av busken som sitter på själva staven eftersom den "gömmer" organet. Håret på ljumsken får dock vara då jag har en del kroppshår och håller med om att det är fånigt i sådana fall. Helrakade killar känns som ett tonårsmode 2005 ringde och ville ha tillbaka.

Vidare bryr jag mig inte om tjejer sparar trekant eller hår ovanför, så länge själva fittan är rakad.
Citera
2017-11-04, 11:34
  #12
Medlem
S.O.Stolps avatar
Du hittade ingen tråd...

Ett axplock av vad du missade:

(FB) Könshår hos killar

(FB) Hur ofta rakar ni ert underliv?

(FB) Med vad rakar ni kuken/pungen??

(FB) Rakad pung eller?

(FB) Raka pungen?

(FB) Raka pungen

(FB) ÄCKLIGT MED HÅRIGA KILLAR- HUR TÄNKER NI?! Raka magen, ryggen, pungen, armhålorna ffs

Raka RÖVEN
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback