Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-03, 16:31
  #1
Medlem
FetFulElaks avatar
Ni som känner mig sedan gammalt vet att jag har en djäfla stor drule och älskar att knulla. På min ålders höst har jag insett att jag inte vill ha fler barn, så jag steriliserade mig för sex månader sedan. Och ja, det var ångestfyllt. Men inte ont som inte o.s.v. för jävlar vilka monstersatser jag drar av. Knullar fortfarande två gånger om dagen men mängden har ökat grymt. Sprutar lätt kärringen upp och över brösten, och hon ser ut som en pepparkaksgubbe efteråt. Hon har tidigare alltid kunnat svälja men nu måste in ta det i två klunkar och lämnar ändå en hel del kvar... någon mer som upplevt detta? För er andra är det ett tips.
Citera
2017-11-03, 17:11
  #2
Medlem
Jellohs avatar
Det här är bara en del av den antivita propagandan, sterilisera er vita män, då blir ni porrstjärnor!
Citera
2017-11-03, 18:38
  #3
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Det här är bara en del av den antivita propagandan, sterilisera er vita män, då blir ni porrstjärnor!
Har tre barn bögjävel...
Citera
2017-11-14, 12:52
  #4
Medlem
mjukmjukares avatar
Alltså sorry för min okunskap. Har inte alls frotterat mig i ämnet.
Ist för att Googla frågar jag här.... förstahandsinfo.
Vad gör dom, vad är själva ingreppet? Och det leder, inser jag, till att du inte kan plantera...
Men jag tänkte mig att då var detta på bekostnad av satsen för där bor barnen??

Nu har du ännu större sats. Hur sållar man bort barnen från den?
Är det allmänt känt att man får större sats av sterilisering?
Spontant trodde jag precis tvärtom.

Detta borde man säkert kunna...

Citera
2017-11-14, 20:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Alltså sorry för min okunskap. Har inte alls frotterat mig i ämnet.
Ist för att Googla frågar jag här.... förstahandsinfo.
Vad gör dom, vad är själva ingreppet? Och det leder, inser jag, till att du inte kan plantera...
Men jag tänkte mig att då var detta på bekostnad av satsen för där bor barnen??

Nu har du ännu större sats. Hur sållar man bort barnen från den?
Är det allmänt känt att man får större sats av sterilisering?
Spontant trodde jag precis tvärtom.

Detta borde man säkert kunna...


Det är bara en liten del av satsen som är spermier och som kommer från testiklarna så du kapar bara bort den delen.
Detta med större sats är inget jag hört innan dock men vore roligt att höra om det är normalt?
Citera
2017-11-15, 11:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ni som känner mig sedan gammalt vet att jag har en djäfla stor drule och älskar att knulla. På min ålders höst har jag insett att jag inte vill ha fler barn, så jag steriliserade mig för sex månader sedan. Och ja, det var ångestfyllt. Men inte ont som inte o.s.v. för jävlar vilka monstersatser jag drar av. Knullar fortfarande två gånger om dagen men mängden har ökat grymt. Sprutar lätt kärringen upp och över brösten, och hon ser ut som en pepparkaksgubbe efteråt. Hon har tidigare alltid kunnat svälja men nu måste in ta det i två klunkar och lämnar ändå en hel del kvar... någon mer som upplevt detta? För er andra är det ett tips.

Normalt brukar satsen minska i volym efter en sterilisering på män. Känt och omskrivet i medicinsk litteratur.

Hälsningar
Citera
2017-11-15, 13:33
  #7
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Alltså sorry för min okunskap. Har inte alls frotterat mig i ämnet.
Ist för att Googla frågar jag här.... förstahandsinfo.
Vad gör dom, vad är själva ingreppet? Och det leder, inser jag, till att du inte kan plantera...
Men jag tänkte mig att då var detta på bekostnad av satsen för där bor barnen??

Nu har du ännu större sats. Hur sållar man bort barnen från den?
Är det allmänt känt att man får större sats av sterilisering?
Spontant trodde jag precis tvärtom.

Detta borde man säkert kunna...


Citat:
Ursprungligen postat av lanbonden
Det är bara en liten del av satsen som är spermier och som kommer från testiklarna så du kapar bara bort den delen.
Detta med större sats är inget jag hört innan dock men vore roligt att höra om det är normalt?

Citat:
Ursprungligen postat av Catsweb
Normalt brukar satsen minska i volym efter en sterilisering på män. Känt och omskrivet i medicinsk litteratur.

Hälsningar
Det kan ju vara rent psykologiskt - vetskapen om att det inte blir fler barn gör mig kåtare, och därmed större sats?
Citera
2017-11-15, 14:19
  #8
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Har tre barn bögjävel...

Sprutar lätt kärringen upp och över brösten, och hon ser ut som en pepparkaksgubbe efteråt.

Om din fru ser ut som en "Pepparkaksgubbe" efter att du sprutat på henne så är det nog snarare du som är bög..

Möjligen kan en sterilisering öka på andra vätskor om kroppen försöker få fram spermier men inte får det som ett slags "kompensation". Om så är fallet så lär kroppen anpassa sig med tiden då den fattat att den ökade produktionen av vätskor inte ger fler spermier.
__________________
Senast redigerad av flaskborste 2017-11-15 kl. 14:26.
Citera
2017-11-16, 00:43
  #9
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanbonden
Det är bara en liten del av satsen som är spermier och som kommer från testiklarna så du kapar bara bort den delen.
Detta med större sats är inget jag hört innan dock men vore roligt att höra om det är normalt?

Citat:
Ursprungligen postat av Catsweb
Normalt brukar satsen minska i volym efter en sterilisering på män. Känt och omskrivet i medicinsk litteratur.

Hälsningar

Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Sprutar lätt kärringen upp och över brösten, och hon ser ut som en pepparkaksgubbe efteråt.

Om din fru ser ut som en "Pepparkaksgubbe" efter att du sprutat på henne så är det nog snarare du som är bög..

Möjligen kan en sterilisering öka på andra vätskor om kroppen försöker få fram spermier men inte får det som ett slags "kompensation". Om så är fallet så lär kroppen anpassa sig med tiden då den fattat att den ökade produktionen av vätskor inte ger fler spermier.


Ok,
Som helt novis borde jag kanske inte ha någon åsikt...
Men spontant känner jag att det, i normala fall, borde bli mindre vätska vid sprut...!!
En del av sprutet, är borttaget, och vad kompenserar då detta bortfall?
Andra vätskor? Psykologi?
Och hur växer satsen? Och med vad? Vilka vätskor?

Intressant och spännande grej detta.

Citera
2017-11-18, 02:09
  #10
Medlem
Gjort en vasektomi för ca 5 år sedan och min sats blev mindre men för-satsen är betydlig större nu, det liksom rinner ur ballen under förspelet.
Citera
2017-11-20, 10:51
  #11
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ni som känner mig sedan gammalt vet att jag har en djäfla stor drule och älskar att knulla. På min ålders höst har jag insett att jag inte vill ha fler barn, så jag steriliserade mig för sex månader sedan. Och ja, det var ångestfyllt. Men inte ont som inte o.s.v. för jävlar vilka monstersatser jag drar av. Knullar fortfarande två gånger om dagen men mängden har ökat grymt. Sprutar lätt kärringen upp och över brösten, och hon ser ut som en pepparkaksgubbe efteråt. Hon har tidigare alltid kunnat svälja men nu måste in ta det i två klunkar och lämnar ändå en hel del kvar... någon mer som upplevt detta? För er andra är det ett tips.

Varför skulle man få större sats? Låter som du bara har placebo. Mängden som sprutas beror på bara på hur länge man "samlat" så att säga. Det når alltid en peak efter 3 dagar. (3 dagar utan utlösning)

Kommer du en monstersats på din frugas ansikte och sen försöker igen 10 min senare kommer din sats vara mycket mindre...

Har inget med sterilisering att göra
Citera
2017-11-20, 11:22
  #12
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Gjort en vasektomi för ca 5 år sedan och min sats blev mindre men för-satsen är betydlig större nu, det liksom rinner ur ballen under förspelet.
Upplever samma sak... verkar dessutom komma flera försatser, s.a.s.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback