Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-03, 13:08
  #1
Medlem
Tja!

Bakgrund:
Min lillebror är en jävla fin kille till att börja med. Saken är den att han har ett mkt bra jobb och ganska stora resurser vilket på senare tid resulterat i att han själv ger mycket till andra och man kan se lite utav en trend att han själv inte får lika mycket tillbaka, det är jävligt svårt att pricka in vad han kan behöva som han inte har eller kan skaffa.

Till saken:
Han är intresserad av Dj:ing eller mixning och har precis startat en kvällskurs som heter "DJ level one".
Hemma använder han ett enklare "deck" och programmet "Algoriddim" och på kursen kommer dom använda något som heter "Rekordbox".

Jag vill ge honom någon sak eller detalj som man kanske inte bemödar sig att köpa i början men som gör upplevelsen bättre eller smidigare. Det behöver inte vara dyrt eller extravagant men det kan gärna vara någonting som är Nice att ha men kanske inte prio ett nu i början. Nånting som han kan upptäcka nyttan med och uppskatta. Som sagt gärna en detalj eller uppgradering som man inte tänker på eller köper själv såhär i starten.

Har ni några tips?

Tack för mig, väl mött
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback