Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-11-06, 00:37
  #85
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Det vart inte play callingen som var problemet bara uselt utfört, inga spelare som brydde sig om att gå på spelaren o tackla. Vad fan gör dom där liksom? sover??

Precis. Standard play-calling, men uselt utfört. Jag tror att alla förväntade sig att någon annan skulle göra tacklingen.
2017-11-06, 00:56
  #86
Medlem
Big Bosss avatar
Classic Cowboys om man förlorar denna ledning.
2017-11-06, 01:16
  #87
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Classic Cowboys om man förlorar denna ledning.
Inte längre va....
2017-11-06, 01:17
  #88
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Inte längre va....

Well allt kan hända, snabb TD och sen onside kick.
2017-11-06, 01:29
  #89
Medlem
Tob-i-ass avatar
Spännande i seahawks matchen nu.
2017-11-06, 03:18
  #90
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Löste just att Lynch (GM 49ers) frågade om TB12 var tillgänglig i en trade. Ha ha ha.
BB frågade om han hört rätt. Eftersom Garoppolo inte är tillgänglig, är Tom det?!

Ska jag tolka det som nej?!

Tyst...

Ha ha ha.
2017-11-06, 11:45
  #91
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Col.Kilgore
Löste just att Lynch (GM 49ers) frågade om TB12 var tillgänglig i en trade. Ha ha ha.
BB frågade om han hört rätt. Eftersom Garoppolo inte är tillgänglig, är Tom det?!

Ska jag tolka det som nej?!

Tyst...

Ha ha ha.

Man måste ju våga fråga!
2017-11-06, 15:22
  #92
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Col.Kilgore
Löste just att Lynch (GM 49ers) frågade om TB12 var tillgänglig i en trade. Ha ha ha.
BB frågade om han hört rätt. Eftersom Garoppolo inte är tillgänglig, är Tom det?!

Ska jag tolka det som nej?!

Tyst...

Ha ha ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Man måste ju våga fråga!

Precis. https://i.imgur.com/xByII.jpg Detta citatet faller väl på plats.

Tom Brady är ju till åren kommen och det har inte varit så ovanligt att man lyckats få en sån trade med gamla QB's. Speciellt om man byter med en ung bra spelare o en bra draft pick.
2017-11-06, 19:22
  #93
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Precis. https://i.imgur.com/xByII.jpg Detta citatet faller väl på plats.

Tom Brady är ju till åren kommen och det har inte varit så ovanligt att man lyckats få en sån trade med gamla QB's. Speciellt om man byter med en ung bra spelare o en bra draft pick.
Tycker Lynch gjorde helt rätt. BB lade ju upp för smash...
2017-11-07, 00:14
  #94
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Precis. https://i.imgur.com/xByII.jpg Detta citatet faller väl på plats.

Tom Brady är ju till åren kommen och det har inte varit så ovanligt att man lyckats få en sån trade med gamla QB's. Speciellt om man byter med en ung bra spelare o en bra draft pick.

Hur kunde BB tacka nej till att byta Elite-Hoyer mot gamlingen Brady?
2017-11-07, 03:15
  #95
Medlem
distanss avatar
Har äntligen fått mitt GP att funka igen, men ångrar redan att jag suttit uppe för Packers. Brett Hundley måste skärpa sig!
2017-11-07, 14:23
  #96
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Har äntligen fått mitt GP att funka igen, men ångrar redan att jag suttit uppe för Packers. Brett Hundley måste skärpa sig!

Jag övervägde att sitta uppe och kolla på matchen, men eftersom Rodgers inte körde kände jag att det inte var en lika spännande matchup som man tänker sig att Lions-Packers är.
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback