Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-09-10, 20:10
  #109
Medlem
Nu har utestället/restaurangen Allstar konkat.

Låst länk: https://affarsliv24.vk.se/plus/24848...-riktigt-tungt

Citat från klubbägaren från VK.se

Allstar har varit en framgångssaga. Från år ett fram till och med 2016 visade restaurangen plusresultat och gästerna stod i kö för att komma in. Allt var frid och fröjd fram till hösten 2017, enligt Alfredsson.

– Då fick jag på nära håll se vilken makt sociala medier har. Det drev som krogen utsattes för saknar motstycke, säger han.

Vad som föranledde stormen som Anders Alfredsson upplevde var en incident som utspelade sig mellan en kvinnlig krogvakt och en av nattklubbens gäster.

– En av vakter uppmanade då en av våra gäster att ta på sig en tröja då vakten ansåg att en bh, och bara en bh, inte är nattklubbsklädsel. Gästen fick välja mellan att ta ta på sig hennes tröja eller lämna krogen. Gästen valde då att lämna stället, berättar Anders Alfredsson.

Händelsen spreds via sociala medier. Efter det säger han att omsättningen störtdök över en natt med mer än 25 procent.

– Det var början på slutet. Min personal blev hotad, gäster spottade på lokalen och på mina anställda och snabbt blev stället folktomt.

De kan ställa till med mycket skada de rödrosagröna i Umeå.
__________________
Senast redigerad av tulipa 2018-09-10 kl. 20:13.
Citera
2018-10-18, 09:49
  #110
Medlem
QwertySalms avatar
Jag anser att intiativet som krogvakterna valde var något dåligt, i ärlighetens namn.

Det hon hade på sig är dessutom inte något som jag definierar som lättklätt.

Jag, som heterosexuell man tänder dessutom inte på det hon hade på sig. Det var rätt så elakt av krogvakterna att behandla en ung stackars tjej på det där sättet. Hon ville bara vara med vänner och ha det trevligt

Citera
2019-08-02, 08:43
  #111
Medlem
Jävla slampa,ful hon är.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback