Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 23:21
  #13
Medlem
Har gett en kvinnlig kollega helkroppsmassage i företagets vilrum en helg. Hon tog av sig allt utom trosorna. Bakgrunden var att vi gick en kurs där vi skulle öva oss i förhandling och man fick köpa eller sälja något (valfritt) till en kollega för max 50:-. Jag erbjöd då en massage till denna vackra kvinna som tackade ja.

Har också knullat med min dåvarande älskarinna på mitt kontor vid två tillfällen. Första gången i besöksfåtöljen, andra gången tog jag henne bakifrån vid mitt skrivbord. Vi hade ett litet rollspel där hon var en stygg flicka som skulle straffas. Jag ”beordrade” henne att böja sig över skrivbordet, drog upp hennes korta kjol och togan henne trosorna. Sen fick hon smisk med min linjal innan jag tog fram min stenhårda kuk och knullade henne bakifrån.

Båda gångerna var på kvällstid när kollegorna gått hem, men risken fanns alltid att den ronderande vakten skulle komma förbi.
__________________
Senast redigerad av mrkane64 2018-01-17 kl. 23:27.
Citera
2018-01-30, 14:59
  #14
Medlem
EmmaJans avatar
Har haft sex några gånger i ett konferensrum på mitt jobb. Vi har AW ibland och då har det hänt.
Citera
2018-02-04, 22:37
  #15
Medlem
dallas1pms avatar
Just nu tar jag min kollega minst en gång i veckan på mitt kontor, gärna när det är folk på andra sidan väggen... Mer spänning så
Vi brukar också ligga när vi är iväg på konferenser och andra möten..

Jag är 22 år och hon är 35, hon är en sexgudinna!
Citera
2018-02-08, 11:38
  #16
Medlem
Pan-Everts avatar
När jag var nyutexaminerad och precis börjat arbeta hälsade dåvarande på och när jag visade henne runt passade vi på i ett tomt kontor.

Nu vet jag inte om jag skulle våga, alla medarbetare skulle förstå vad chefen just gjort om jag hade dambesök och drog igen persiennerna helt för första gången.
Visst skulle de se mig med andra ögon, någon skulle säkert vilja "highfivea" mig men tror det blir mest negativt.

Aftonbladet plus: "Hög chef på hos av Sveriges största arbetsgivare utnyttjar sin ställning till att ha sex på kontoret.
En anonym källa säger att sagda chef utnyttjar sina kvinnliga anställda på samma sätt"
#metoo
#allamänärsvin
Citera
2018-03-06, 22:55
  #17
Medlem
tuggishs avatar
Har knullat mina assistenter några gånger på jobbet.

Skicka PM för detaljer, vet inte vad som är så märkvärdigt med det.
Citera
2018-03-07, 09:53
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrkane64
Har också knullat med min dåvarande älskarinna på mitt kontor vid två tillfällen. Första gången i besöksfåtöljen, andra gången tog jag henne bakifrån vid mitt skrivbord. Vi hade ett litet rollspel där hon var en stygg flicka som skulle straffas. Jag ”beordrade” henne att böja sig över skrivbordet, drog upp hennes korta kjol och togan henne trosorna. Sen fick hon smisk med min linjal innan jag tog fram min stenhårda kuk och knullade henne bakifrån.

Båda gångerna var på kvällstid när kollegorna gått hem, men risken fanns alltid att den ronderande vakten skulle komma förbi.

Vem fan har LINJAL på sitt kontor?

OnT: jag några olika vilrum har helt klart fått agera sexnästen för EU-migranten genom åren. Särskilt ett, som utnyttjades flitigt under dagtid när kollegorna fortfarande var i huset...
__________________
Senast redigerad av EU-migranten 2018-03-07 kl. 09:56.
Citera
2018-03-14, 23:00
  #19
Medlem
Det händer ofta att lusten kallar. Är man ensam blir det en skön runk i soffan, annars får man låsa in sig och lätta på trycket :-)
Citera
2018-07-15, 00:47
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomelife
Det har väl hänt några gånger när det rått tystnad på kontoret sena kvällar, att jag blivit kåt i min ensamhet. Stående vid skrivbordet upphöjt, har jag ställt stolen vid sidan om mot korridoren, för att dölja eventuell insyn. Släppt fram kuken som rest sig rejält av spänningen att eventuellt bli upptäckt. Kanske surfat fram någon härlig DP på datorn, där saftiga kukar dunkar in samtidigt och tjejen njuter av smärta och vällust. I detta läget har saven nått fram till mitt ollon, och sakta klämmer jag ut och oljar in hela apparaten. Jag lyssnar lite om någon är i närheten, och runkar samtidigt. Spänningen är hög och inte många drag behövs för att lägga några kaskader med sperma på golvet. Synd att spilla på golvet, hade varit värt att fylla en villig mun på en kåt kvinna stående på knä gömd under skrivbordet. En av orsakerna att jag har en bunt servetter i bokhyllan.

Så går det till när jag runkar på jobbet.

Ibland är jag inne på andras kontor och lägger en sats i deras skrivbordslådor.
Citera
2019-07-29, 19:55
  #21
Medlem
Det har hänt ett flertal ggr...mkt trevligt.
Citera
2019-07-29, 21:08
  #22
Medlem
Har besökt och satt på en tjej på hennes kontor ett par gånger, efter arbetstid så det var tomt och inte något superspännande mer än att det var hett och snuskigt sex.
Citera
2019-08-05, 23:05
  #23
Medlem
Eastmancolors avatar
Hade ett tag ett förhållande med en kollega och vi höll på litet då och då på våra resp tjänsterum: ett blowjob på mitt ochh en påsättning bakifrån i hennes kontorsstol osv. Kollegor listade dessvärre ut detta varvid vi svarade med indignerade dementier.

Kul då men generellt är inte arbetsplatser särskilt upphetsande kan jag tycka.
Citera
2019-08-06, 23:22
  #24
Avstängd
Inom IT händer det mycket inom branscher som har mycket kvinnor. Exempelvis reseföretag eller H&M 😏

Många företagsfester man bara väntat på fyllekalaset för att hooka upp med någon milf.

Mest lite hångel bland folk halvdiskret sen åker man hem i taxi genom att gå ut en åt gången.
Men alla vet alltid veckan efter vilka som varit med vilka.

Julfesterna är alltid bäst om de är påkostade!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback