Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-02, 19:52
  #13
Moderator
kvm3s avatar
Centralstimulantia --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2017-11-02, 19:54
  #14
Moderator
kvm3s avatar
En naturlig källa till 5-HTP är bananer. Gå och köp dig en klase och sätt i dig en banan eller två om dagen. Detta hjälper dig att bygga upp serotoninförrådet igen.

Sen ger du fan i att ta MDMA så ofta igen.
Citera
2017-11-02, 20:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
The higher ju fly the harder you fall.

Den där knappen på måndag var väl jävligt onödig.

Kan känna mig låg 4-5 dagar men då har jag konsumerat rätt friskt.

Vila+näring och du är snart på banan igen.
Den var jävligt onödig mådde inte så sjukt dåligt så tyckte att de kunde vara najs med lite till men sjukt så ovärt de var hade varit minst 2 dagar framåt me att må bättre om ja strunta i den, men man lär sig av mina misstag nästa gång ja drar på rave om MINST 3 månader vet jag vad som gäller med näring och vitaminer som man får förberddea sig med för detta e hemskt är orolig, rädd, nedstämd, nervös och massa skit vill inte vara me om detta igen på samma sätt, klart man får väl alltid bieffekter av allt men de får man ju ta på ett sätt, dock så bor ja i norra Sverige trivs inte här så reser gärna på rave i sthlm sen när ja kommer hit blir ja ännu mer deppig för jag ej trivs osv..
Citera
2017-11-02, 20:39
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epridee
Den var jävligt onödig mådde inte så sjukt dåligt så tyckte att de kunde vara najs med lite till men sjukt så ovärt de var hade varit minst 2 dagar framåt me att må bättre om ja strunta i den, men man lär sig av mina misstag nästa gång ja drar på rave om MINST 3 månader vet jag vad som gäller med näring och vitaminer som man får förberddea sig med för detta e hemskt är orolig, rädd, nedstämd, nervös och massa skit vill inte vara me om detta igen på samma sätt, klart man får väl alltid bieffekter av allt men de får man ju ta på ett sätt, dock så bor ja i norra Sverige trivs inte här så reser gärna på rave i sthlm sen när ja kommer hit blir ja ännu mer deppig för jag ej trivs osv..
Planering är verkligen a och o när det gäller mdma/ecstasy. Låter som du fick lära dig den hårda vägen men det är bra, för då kommer du ihåg det

Jag brukar alltid röka mig igenom mina at's så om du har/gillar så köp en bit röka. Piller ska man hålla sig ifrån tycker jag tills det verkligen är nödvändigt, en at rider man igenom på högst några dagar när det är uppåt man talar om.

Jag bor också i Norrland, låter jobbigt att du vantrivs, långa mörka vintrar och solen försvinner redan innan man är hemma från jobbet. Men försommaren med sol 24/7 är awesome, då laddar vi upp d-vitaminförrådet inför vintern.
Citera
2017-11-02, 20:43
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Planering är verkligen a och o när det gäller mdma/ecstasy. Låter som du fick lära dig den hårda vägen men det är bra, för då kommer du ihåg det

Jag brukar alltid röka mig igenom mina at's så om du har/gillar så köp en bit röka. Piller ska man hålla sig ifrån tycker jag tills det verkligen är nödvändigt, en at rider man igenom på högst några dagar när det är uppåt man talar om.

Jag bor också i Norrland, låter jobbigt att du vantrivs, långa mörka vintrar och solen försvinner redan innan man är hemma från jobbet. Men försommaren med sol 24/7 är awesome, då laddar vi upp d-vitaminförrådet inför vintern.
Har verkligen lärt mig något men nu vet jag, har rökt typ 2 spliffar idag känns lite bättre även fått i mig en halv kebab pizza och massa vatten så de går mot bättre och bättre dagar, ja är ju gamer och älskar data spel men inte ens de e roligt nu fattar inte det de e fan sjukt..
Citera
2017-11-02, 21:12
  #18
Medlem
Jag har tagit mycket mdma i mina dagar och det tog lång tid innan jag lärde mig det du gjorde fel var att ta för mycket du skulle hållt det till en kväll och bara tagit 2-2,5knappar tagit två direkt och boostat ruset med en halv sen när du börjar landa ska du äta nått lätt halsa en liter yoghurt äta en banan sen sova, jag tar alltid 600mg lyrica efter stimulanter sen lägger jag mig i sängen och surfar på mobilen sen däckar man automatiskt o vaknar skön o hungrig och är i riktigt soffmode.

Lyrica är ett stort tips men akta dig för det är riktigt beroendeframkallande, det gör att man kan uthärda dom jobbigaste situatinerna.
Citera
2017-11-02, 21:41
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epridee
Har verkligen lärt mig något men nu vet jag, har rökt typ 2 spliffar idag känns lite bättre även fått i mig en halv kebab pizza och massa vatten så de går mot bättre och bättre dagar, ja är ju gamer och älskar data spel men inte ens de e roligt nu fattar inte det de e fan sjukt..
Lugn bara lugn, det är dina låga serotoninnivåer som talar, din motivation kommer tillbaka där avtändningen slutar, ge det en dag eller två till och se till att äta lite bananer som någon tidigare nämnt om du inte har tillgång till 5-HTP.
Citera
2017-11-02, 22:19
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Jag har tagit mycket mdma i mina dagar och det tog lång tid innan jag lärde mig det du gjorde fel var att ta för mycket du skulle hållt det till en kväll och bara tagit 2-2,5knappar tagit två direkt och boostat ruset med en halv sen när du börjar landa ska du äta nått lätt halsa en liter yoghurt äta en banan sen sova, jag tar alltid 600mg lyrica efter stimulanter sen lägger jag mig i sängen och surfar på mobilen sen däckar man automatiskt o vaknar skön o hungrig och är i riktigt soffmode.

Lyrica är ett stort tips men akta dig för det är riktigt beroendeframkallande, det gör att man kan uthärda dom jobbigaste situatinerna.
Det är inte för mycket då att ta 2 knappar direkt när man inte är så van och tagit nån månads uppehåll? Tog första kvällen 1 knapp först väntade 6 timmar och tog en till sen inge mer på de var de dåligt att ta de på de sättet den kvällen? Tagit lyrica tycker de e skit bra man blir lugn som fan och skön men aldrig direkt haft nån AT eller så dagen efter så klarat mig fint och ej tagit mer, lyrica är faktiskt en av de bättre grejerna 0 bieffekt enligt mig.
Citera
2017-11-20, 14:46
  #21
Medlem
Det blir bättre men det kan ta någon vecka innan allt löser sig.
Citera
2017-11-21, 11:56
  #22
Medlem
USCH! Md ger fan den värsta ATn som finns. Gött och proppa i sig lite Lyrica dagarna efter för att överleva
Citera
2017-11-21, 12:01
  #23
Medlem
Första gången du testat ecstasy? Återhämtningen är ett helvete på större doser och en plågsam vecka känns som en månad. Inte ens att vara medveten om vad som händer och ha erfarenhet av det sen tidigare hjälper.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback