Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-02, 19:00
  #1
Medlem
Är så att ja tog ecstasy natten från lördag till söndag drog från ravet kl 2 på dagen, la mig sov från kl 3 på dagen skit dåligt vakna 1 gång i timmen sov iaf till kl 9 på måndag tog en till E kl 13.00 på måndag, lila dominos var det tror de var jävligt mycket tjack i dessa för sovit så sjukt dåligt, mår verkligen inte bra nu sover jätte dåligt och har sjuka mardrömmar typ hallisar på nätterna, och svettas sen mår ja bara allmänt dåligt om dagarna och känner mig bara omotiverad till allt och allt vad kan de bero på? Är de serotoninet som gör att ja mår som ja mår? Känner mig nere och orkar knappt nånting.. har man verkligen avtändning såhär länge?
Citera
2017-11-02, 19:03
  #2
Avstängd
MetalBears avatar
Dom som har koll på sitt knarkande har 5-htp hemma har jag läst!
Citera
2017-11-02, 19:08
  #3
Medlem
Wigilantes avatar
Har fyra batchar E just nu varav en är lila domino. Ska göra dig en tjänst och EZ-testa den. Återkommer med svar ikväll.
Citera
2017-11-02, 19:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetalBear
Dom som har koll på sitt knarkande har 5-htp hemma har jag läst!

Jo men vet inte vart man köper dessa bara hört att man måste beställa dem, mår verkligen fan inte bra ännu känner mig som skit nere deppig
Citera
2017-11-02, 19:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Har fyra batchar E just nu varav en är lila domino. Ska göra dig en tjänst och EZ-testa den. Återkommer med svar ikväll.
Tack som fan.
Citera
2017-11-02, 19:12
  #6
Avstängd
MetalBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epridee
Jo men vet inte vart man köper dessa bara hört att man måste beställa dem, mår verkligen fan inte bra ännu känner mig som skit nere deppig

http://www.femalebalanceshop.com/5-h...xoCn5MQAvD_BwE

https://www.vitanetshop.com/se/5-htp...th-swu518.html
Citera
2017-11-02, 19:14
  #7
Medlem
Är precis de där 5-hbt ja verkar behöva, har inget av de som står att tillskottet hjälper mot känner inte ens lust till sex längre inte haft en enda känsla av de suget sen före ja tog E inte ens sugen på det..
Citera
2017-11-02, 19:19
  #8
Avstängd
MetalBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epridee
Är precis de där 5-hbt ja verkar behöva, har inget av de som står att tillskottet hjälper mot känner inte ens lust till sex längre inte haft en enda känsla av de suget sen före ja tog E inte ens sugen på det..

Köp en burk 5-htp och sluta knarka, verkar inte vara något för dig!
Citera
2017-11-02, 19:27
  #9
Medlem
Ja, det är serotoninet som är lågt. Jag känner igen det där i högsta grad. Lite individuellt tydligen för ingen jag känner brukar ha någon särskilt AT (hävdar dom iaf). Har för mig att dom kallade det för "Suicide Tuesday" i UK eftersom det var så många som sökte psykiatrisk hjälp i mitten av veckan efter MDMA-intag. Återhämtningen är plågsamt långsam men något pris ska man väl betala för det roliga..

Edit: 5htp innan man går och lägger sig + dagen efter lindrar. Och att äta ordentligt osv.
__________________
Senast redigerad av XrayCharles 2017-11-02 kl. 19:29.
Citera
2017-11-02, 19:34
  #10
Medlem
Se till att knarka rätt om du inte pallar konsekvenserna.

  • Drick bra med vatten före, under och efter ruset. Ett litet glas vatten per timme rekommenderas.
  • Ät bra innan och efter ruset. Se till att få i dig vitaminer. Smoothie, frukt (banan, apelsin, avocado), grönsaker (brokolli, ärter), multivitamin eller bara bra mat.
  • Se till att ha sovit bra innan du tar ecstasy.
  • Se till att sova bra efter du tagit ecstasy.
  • Ta inte för hög dos; 1.5mg x kroppsvikt är en bra formula för att veta vilken dos du borde ta. Skulle dock rekommendera 1.0mg x kroppsvikt men vill du bli fucked up så ta mer.
  • Ta 100mg 5-HTP när du mår dåligt efter ruset, finns att köpa här: https://naturprodukter.se/kosttillsk...0-kap-180-kap/ - 1 dags leverans. Tips är att ta 5-HTP några dagar efter ditt ecstasy-rus.
Citera
2017-11-02, 19:38
  #11
Medlem
The higher ju fly the harder you fall.

Den där knappen på måndag var väl jävligt onödig.

Kan känna mig låg 4-5 dagar men då har jag konsumerat rätt friskt.

Vila+näring och du är snart på banan igen.
Citera
2017-11-02, 19:48
  #12
Medlem
Har du inge benzo att äta, borde hjälpa när då mår som sämst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback