Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-04, 18:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du glömmer bort att hon körde med mantrat "Om du är kvinna och röstar på Trump så hatar du alla kvinnor och är därmed kvinnofientlig"

samma patrask som köpte ett hus intill vita huset för att hon kallt räknade med att hon skulle vinna. hade jag köpt ett hus intill vita huset för att jag haft så kass koll/låg iq och förlorat hade jag legat lågt men inte korrupta hillary.
Citera
2017-11-05, 04:29
  #26
Medlem
E.Merckxs avatar
Nu bemoter den kriminella och korrupta karringen Donna Brazile: Russia, Russia, Russia.

OPEN LETTER FROM HILLARY FOR AMERICA 2016 TEAM

"We were shocked to learn the news that Donna Brazile actively considered overturning the will of the Democratic voters by attempting to replace Hillary Clinton and Tim Kaine as the Democratic Presidential and Vice Presidential nominees. It is particularly troubling and puzzling that she would seemingly buy into false Russian-fueled propaganda, spread by both the Russians and our opponent, about our candidate’s health."

https://medium.com/@jesse_41795/open...m-f1c545304be1

#sickhillary
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback