Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-02, 13:31
  #1
Medlem
Hej!

Många gånger har jag sett på tv när gynekologer tipsat om hur man ska göra knipövningar, men de har då nämnt olika verktyg eller åtminstone fingrar in. Men om man är oskuld och vill att det första som ska in där är mannens, hur gör man då knipövningar utan att stoppa in varken fingrar eller annat?
Citera
2017-11-02, 13:41
  #2
Medlem
franges avatar
Det går väl inte, själva grejen med övningen är du måste ha någonting att knipa åt om.
Citera
2017-11-02, 13:52
  #3
Medlem
Det vanligaste övningarna är snarare utan att stoppa in någonting, vet inte var ni fått denna idé ifrån?

Exempel på klipp med självutnämnde knipdrottningen Karin Björkegren Jones:
https://www.youtube.com/watch?v=H8Lo...AcZI3X1Vmv4FvY
Citera
2017-11-02, 13:55
  #4
Medlem
QuattroCarls avatar
Du kan säkert få in någonting utan att förstöra dig, typ en penna eller något, men egentligen borde det gå med knipövningar ändå, det är bara lättare att känna att musklerna kniper runt något.
Citera
2017-11-02, 13:58
  #5
Medlem
Majaas avatar
Dummaste jag hört

Knipövningar kan man göra utan att trycka in saker i fittan. Jag gör knipövningar ibland för skojs skull och då "pressar" jag bara ihop fittan och släpper efter en stund.
Citera
2017-11-03, 00:35
  #6
Medlem
PixlJunkies avatar
Det är väl bara att spänna pc-muskeln? Du behöver inte föra in nåt i fittan.
Citera
2017-11-03, 06:48
  #7
Medlem
Kruzs avatar
För att hitta rätt muskler att göra knipövningar med kan du alltid knipa av strålen när du pinkar. Många tror att det är musklerna som sitter i skinkorna som gäller och det är helt fel.
Dock du ska inte göra toabesöken till en träningsgrej då det kan störa den naturliga tömningen.
Citera
2017-11-22, 21:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
För att hitta rätt muskler att göra knipövningar med kan du alltid knipa av strålen när du pinkar. Många tror att det är musklerna som sitter i skinkorna som gäller och det är helt fel.
Dock du ska inte göra toabesöken till en träningsgrej då det kan störa den naturliga tömningen.

Väldigt bra tips, för det är just det jag hört om att man ska ha olika verktyg eller fingrar för att veta om att man använder rätt muskler.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback