Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-02, 08:50
  #1
Medlem
MrWalldemars avatar
Tjenare!

Som ni alla vet så är det ju inte det lättaste att göra ifrån sig när man käkat opiater/opioider.
Så tänkte om kan kunde skapa en tråd där vi delar med oss av tips och trix för att tex pissa lättare ( )
Citera
2017-11-02, 10:03
  #2
Medlem
Man verkar kunna hälla vatten på den för önskad effekt alt. bli en tjackpundare.
Sök.
Citera
2017-11-02, 10:44
  #3
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traditioner
Man verkar kunna hälla vatten på den för önskad effekt alt. bli en tjackpundare.
Sök.

Tack för ett bra svar, får väl bli tjackis då
Citera
2017-11-02, 14:22
  #4
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Tack för ett bra svar, får väl bli tjackis då
Det brukar vara ganska svårt att urinera på CS också.

Testa de vanliga knepen med att ha en vattenkran på, barfota på kallt golv osv. Alternativt ge fan i opiaterna.
Citera
2017-11-02, 16:19
  #5
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Det brukar vara ganska svårt att urinera på CS också.

Testa de vanliga knepen med att ha en vattenkran på, barfota på kallt golv osv. Alternativt ge fan i opiaterna.

Jo jag vet, kuken är ju ännu mer paj på cs.

Jo det är ju klart, men om nu inte låter bli så kan ju det va nice att ha ett litet knep
Citera
2017-11-03, 00:20
  #6
Medlem
Dennisdenkos avatar
Ja jävlar... är som man håller sig fast helt utom all kontroll, jag brukar vänta tills man har lite panik in till dass, och sen stå och luta sig mot väggen bakom stolen och fokusera på att slappna av. Blir lite små skvättar tills de börjar fungera haha sen samma veva nästa gång och dagen efter när man vaknat ur den goe opi-sömnen. Men sen däremot efter den gången, brukar det gå hyffsat som vanligt!
Citera
2017-11-03, 17:55
  #7
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennisdenko
Ja jävlar... är som man håller sig fast helt utom all kontroll, jag brukar vänta tills man har lite panik in till dass, och sen stå och luta sig mot väggen bakom stolen och fokusera på att slappna av. Blir lite små skvättar tills de börjar fungera haha sen samma veva nästa gång och dagen efter när man vaknat ur den goe opi-sömnen. Men sen däremot efter den gången, brukar det gå hyffsat som vanligt!

Haha a det får jag testa nån gång haha

Jag tänkte typ om man använde sig av den principen som ett vatten torn använder sig av.
Alltså om det finns någon ställning där urinblåsan automatiskt..ger ifrån sig urin så att säga haha
Citera
2017-11-04, 12:29
  #8
Moderator
Morfar-52s avatar
Trams, OT och chatt raderade./mod
Citera
2017-11-05, 18:27
  #9
Medlem
Finns en hel del att prova

Stimulera dvs trycka på urinblåsan utifrån, an nån anledning funkade det bättre när jag var yngre..
Sitta ned som en tjej. Här kommer nog en del säga ifrån men för mig hjälper det ibland, jag slappnar av och då släpper det (ibland).
Rinnande vatten i bakgrunden

Att frysa är också en sak som funkar ibland, jag gissar allt drar ihop sig. Ibland när jag är på väg hem och fryser blir jag så infernaliskt kissnödig, jag brukar delvis kunna återskapa detta.
Citera
2017-11-08, 01:26
  #10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Om man sitter ner när man ska pissa brukar det gå lättare. Sitt och slappna av sedan kommer det några droppar och sedan kan man pissa.
Citera
2017-11-09, 11:48
  #11
Medlem
Stå i duschen med munstycket mot könet eller bada. Hjälper för mig när jag går på cs eller annat
Jag är tjej men borde ju funka för män också
Citera
2017-11-10, 20:46
  #12
Medlem
Dennisdenkos avatar
Testade att låta kranen i handfatet vara igång som det tipsade om tidigare i tråden, underlättade lite faktiskt! För mig iaf..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback