Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 22:16
  #1
Medlem
rajdentuffes avatar
Hej, som rubriken lyder så söker jag festlokal i sundsvalls området. inte mer än 1000-1500kr och stadsbussar ska helst gå i närheten.

Hittade en lokal men dom sa att dom hade 0 tolerans på alkohol där eftersom det var en kommunlokal... vad händer om jag hyr och dom får reda på det var alkohol där..? böter?







Och om du ä admin och tycker det är fel ämnes tråd så får du gärna lägga den där du tycker det passar, Dehär tycker iallafall jag verkade lovande
Citera
2017-11-01, 22:19
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajdentuffe
Hej, som rubriken lyder så söker jag festlokal i sundsvalls området. inte mer än 1000-1500kr och stadsbussar ska helst gå i närheten.

Hittade en lokal men dom sa att dom hade 0 tolerans på alkohol där eftersom det var en kommunlokal... vad händer om jag hyr och dom får reda på det var alkohol där..? böter?







Och om du ä admin och tycker det är fel ämnes tråd så får du gärna lägga den där du tycker det passar, Dehär tycker iallafall jag verkade lovande

Lite kallt ute nu men kanske du kan hålla dig tills våren är här och ge dig ut och hitta en fin plats i naturen och anordna en tillställning!
Citera
2017-11-01, 23:51
  #3
Medlem
SkepticalHippos avatar
http://www.finskaforeningen.se har en bra festlokal. Den ligger på Kubikenborg men det är kort gångavstånd till 4:ans buss om man åker till/från hållplatsen vid Kubenbadet (den heter Enhörningsvägen). Jag minns inte vilket pris de tar men knappast över 1500:-. Tror att jag betalade 500:- eller 1000:- men det var över ett år sedan.
Citera
2017-11-02, 10:20
  #4
Medlem
Plastsallads avatar
Hulistugan i granloholm eller gullgården på norra? Västansjölokalen är populärt, men det ligger i arslet av världen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback