Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 17:36
  #1
Medlem
Har funderat på att starta en Youtube kanal sedan en tid tillbaka sedan, kanalen skulle handla om bilar och mopeder och när jag gör egna projekt hemma i garaget för att låta andra få se hur jag kommer på egna lösningar eller om man är just intresserad av hemmameck.

Sedan så har jag också fundera om man ska göra det på svenska eller engelska? dock så är det självklart lättare att göra det på svenska men man skulle möjligtvis nå ut till flera följare igenom att göra det på engelska, sedan så känns det av någon konstigt anledning nästa löjligt att börja hålla på med Youtube när man snart är 30🙄 och det finns en viss chans när ens bekanta kan hitta en på Youtube.

Tänkt göra det mera som en kul grej när jag annars sätter ganska så mycket tid på att va i garaget och håller på med egna projekt och osv, och igenom att dokumentera det hela så vore det kanske roligt för andra att lära sig och ta del av.
Citera
2017-11-01, 17:44
  #2
Avstängd
MetalBears avatar
Ska du vara naken i garaget eller varför bryr du dig om dina bekanta hittar dig?
YouTube är nog inget för dig!
Citera
2017-11-01, 18:02
  #3
Medlem
pl00jErs avatar
Det är väl en bra ide. Då får man pyssla med lite videoredigering osv också. Testa och se hur det går bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback