Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 00:57
  #1
Medlem
Så de är så att jag tänkt köpa ett nytt tangentbord till min pojkvän i julklapp för hans gick sönder. Han spelar bara csgo typ på den så kan inget om sånt här så undrar vad ni tycker man ska ha för tangentbord
Citera
2017-11-01, 00:58
  #2
Medlem
Prisklass?
Citera
2017-11-01, 00:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thygfur
Prisklass?
Allt från 100-1000
Citera
2017-11-01, 01:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxSadLifexX
Allt från 100-1000
Antagligen vill han ha s.k. mekaniskt tangentbord. Dessa finns i olika utförande, men inte ovanligt att det kostar 1000-2000. Då har man färger man kan välja mellan, speciella tangenter etc, men under tusenlappen finns ex
https://www.komplett.se/product/9153...3-tangentbord#

Där har du dock ingen numpad och färgen är endast röd (tror jag). Ett så slimmat tangentbord passar bra till de flesta spel som csgo där dedikerade knappar till macros är onödigt.

Så kolla runt på mekaniska tangentbord och hitta nåt du gillar! Några osäkerheter så fråga/googla recensioner.
Citera
2017-11-01, 01:17
  #5
Medlem
Ducken11s avatar
Finns väldigt många olika tillverkare av tangentbord, men de finns ett par premium märken som sticker ut mer än andra när de kommer till ordentliga och välbyggda tangentbord.
De bästa märkena i mitt tycke är Ducky, Das och Topre
Utan någon nämnvärd ordning

Schyssta produkter kostar, så räkna med runt en tusenlapp och uppåt för dessa märken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback