Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 22:53
  #349
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Nä, men vafan...vann CL och ligan ifjol. De riskerar att inte vinna gruppen i år - spara tårarna till bättre tillfällen.

Jag har i och för sig inte sett någon Realfan uttrycka sig så. Det är givetvis inte någon katastrof.
2017-11-01, 22:58
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag har i och för sig inte sett någon Realfan uttrycka sig så. Det är givetvis inte någon katastrof.

Katastrofen är inte resultatet, det är att Zidane verkar inte ha en spelplan. Där vi förlitar oss på individuella prestationer. Det kommer inte att bli en lång säsong om inte Zidane gör något...

Och då menar jag inte att endast slå in krossbollar...
2017-11-01, 23:00
  #351
Medlem
Hatten av för Tottenham. De har utvecklats enormt under Pochettino och fortsätter bara att bli bättre. Efter att de föll på mållinjen för två säsonger sedan i ligan och med det efterföljande Europa-fiaskot trodde man att bubblan skulle spricka. Icke, de har kommit tillbaka starkare.

Ikväll imponerade man stort. Jag trodde det var kört när Alderweireld fick utgå men man slår Real Madrid med 3-1 och är det klart bättre laget. Detta utan att skyttekungen Kane ens nätar och med ett centralt mittfält bestående av Winks och Sissoko som egentligen inte ens är ordinarie. Riktigt bra gjort, en laginsats.

Sen kunde man ju inte låta bli att dra på smilbanden när Dembele fick hoppa in och bråka lite med Ramos
2017-11-01, 23:04
  #352
Medlem
Hunden007s avatar
odds på att Dortmund går till EL och får Arsenal?
2017-11-01, 23:05
  #353
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Dortmund - Apoel

71% Bollinnehav 29%
29 Målchanser 3
9 Skott på mål 1
10 Skott utanför mål 2
10 Blockerade skott 0

Hur är detta möjligt?


Ja otroligt. Att de endast tagit två poäng efter fyra matcher, trots två möte mot Apoel,
Trodde jag verkligen inte innan gruppspelet börjat.
2017-11-01, 23:15
  #354
Medlem
used66s avatar
jävlar vad tysta napolifansen var sista 20. de orkade inte som bojan sa. city var helt makalösa. en modern klassiker. 4 mål borta i napoli på "skräckarenan". sjukt!

sterling topp. otamendi och stones dominerar offensivt och defensivt. ederson är bättre i passningsspel än många utespelare. pondus så det rinner över. fantastisk målvakt.
2017-11-02, 00:37
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Dembele! Jag gillar'n! En riktig jävla tjur.. Som han köttar Ramos, den vidrigaste spelaren på plan.

Dembele är en bra fotbollsspelare på många sätt, men han gör en del sådana saker... oftast är det dock ärkesvinen som får en dos av hans avigsida, typ Ramos, Costa osv... incidenten med Costa resulterade ju dock i 6 matchers avstängning och även om det är svårt att inte gilla det så vill jag hellre ha honom på plan, en av mina personliga favoriter i Spurs trupp.
2017-11-02, 00:39
  #356
Medlem
foool13s avatar
Första 20 var otroligt bra av Napoli, precis som första 20 var otroligt bra av City senast. Ghoulams skada var ju inte bra för Napoli heller i spelet. Väldigt hög nivå på hela matchen, bättre än på Wembley. Insigne mumma. (Borde gå til La Liga och Barca.. )

Men jag håller inte med studion fullt ut.. City var bättre än Napoli efter de första 25 minuterna, Lite som Napoli var bättre än City i andra halvlek i Manchester. Men "soppatorsken" kom ju för att City spelade från minut 1.

(Såg den i efterhand)
__________________
Senast redigerad av foool13 2017-11-02 kl. 01:39.
2017-11-03, 21:36
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Katastrofen är inte resultatet, det är att Zidane verkar inte ha en spelplan. Där vi förlitar oss på individuella prestationer. Det kommer inte att bli en lång säsong om inte Zidane gör något...

Och då menar jag inte att endast slå in krossbollar...
Vad är förändrat sen tidigare då? Kvaliten på de individuella prestationerna? När Ronaldo inte snittar 1mål+ per match så funkar det inte längre?
Annars har ju Zidane lyckats titelmässigt iaf.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback