Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-31, 15:50
  #1
Medlem
trickydicks avatar
https://www.expressen.se/nyheter/sex...t-polisanmalt/
https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...-v-polisanmalt


Citat:
Enligt TT anklagas mannen för att ha trakasserat henne genom "kroppsberöring", sms och genom att säga saker till henne som upplevts som kränkningar.

händelsen inträffade "i närtid" på ett av partiets arrangemang. Enligt Expressens uppgifter var det på Vänsterdagarna, som hölls mellan den 30 september och 1 oktober i Malmö

Vem?
Vilka var på vänsterdagarna?
Är det Vänsterns egen dramaqueen Dinamarca som försöker rida på #metoo-vågen?
Citera
2017-10-31, 16:16
  #2
Avstängd
SvenWaynes avatar
Där ser man vilken unken kvinnosyn kommunister och vänstern har. Vänsterpartiet visar sina rätta färger med sin våldtäktskultur.
Citera
2017-10-31, 16:36
  #3
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vem?...Är det Vänsterns egen dramaqueen Dinamarca som försöker rida på #metoo-vågen?

Det är inte omöjligt. Dinamarca har ju tidigare sextrakasserat Björn Söder i Riksdagens korridorer, så hon kan mycket väl varit framme med sina smutsiga fingrar och kladdat igen.
Citera
2017-10-31, 16:40
  #4
Medlem
Zaedrewss avatar
"Förundersökning nedlagd då det saknas anledning att anta att brott begåtts som hör under allmänt åtal har förövats". Det gick snabbt det. Man undrar liksom vad i helskotta stackarn blivit anmäld för...

Citat:
– Jag har betett mig på ett sätt som gjort den här kvinnan väldigt obekväm på en fest och också märkt det och skrivit i ett sms: ”Ledsen att jag gjort dig obekväm”. Hon svarade då med tre frågetecken. Jag tolkade det som att de inte var så farligt och fortsatte uppvakta henne på ett sätt som hon uppenbarligen tyckte var besvärande. När hon sedan skrev till mig att hon inte ville ha kontakt skickade jag en tydlig ursäkt. Jag kan bara ångra mig och be om förlåtelse, säger den utpekade politikern.
https://www.expressen.se/nyheter/sex...t-polisanmalt/

Det kan inte vara lätt att flirta som vänsterpartist...
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2017-10-31 kl. 16:44.
Citera
2017-10-31, 16:46
  #5
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Haha! Låter som att någon stött på en parti kollega och var antagligen inte attraktiv = kränkning.
Citera
2017-10-31, 16:46
  #6
Medlem
Black.Lipss avatar
Vilseledande rubrik, står klart och tydligt att det handlar om en tidigare företrädare.
Citera
2017-10-31, 16:56
  #7
Medlem
Wajis avatar
Vänsterkulturen slår till igen När det var SD så gick vänstermedia bananas. Nu är deras egna och nu blir det lite mildare och andra omständigheter.
Tänk vad det kan vända i Sverige. Helst plötsligt måste vänstern inse att de våldtar och ofredar samt att invandrare är överrepresenterade i nya våld och brottsstatistik.

Men något säger mig Lars Ohly inte är helt oskyldig och kan vara en tänkbar kandidat här
Citera
2017-10-31, 17:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vänsterkulturen slår till igen När det var SD så gick vänstermedia bananas. Nu är deras egna och nu blir det lite mildare och andra omständigheter.
Tänk vad det kan vända i Sverige. Helst plötsligt måste vänstern inse att de våldtar och ofredar samt att invandrare är överrepresenterade i nya våld och brottsstatistik.

Men något säger mig Lars Ohly inte är helt oskyldig och kan vara en tänkbar kandidat här

Nyheten ligger som etta på AB så vet inte om det tyder på att det är en mildare behandling från media. Skillnaden verkar också vara att partiet uppmuntrade henne att anmäla. Det gjorde inte SD.

Självklart är det inte Ohly.
Citera
2017-10-31, 17:14
  #9
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkext
Nyheten ligger som etta på AB så vet inte om det tyder på att det är en mildare behandling från media. Skillnaden verkar också vara att partiet uppmuntrade henne att anmäla. Det gjorde inte SD.

Självklart är det inte Ohly.

Jag syftar på att det började som en notis och växt fram som första sida stoft på en vänstertidning som skyddar sina egna våldtäktsmän och håller varandra om ryggen och låter de prata ut i sin egen tidning på förutbestämda frågor.

Om det nu ligger ett så tror jag på en höjdare inom vänstern. Därför tror jag att det är Ohly detta gäller. Han visat sig flörtig och varit öppen i alla möjliga program och även visat snabeln.
Tror han är en het kandidat då Aftonbladet prioriterar detta
Citera
2017-10-31, 18:01
  #10
Medlem
Imalosers avatar
Jaha, nu begriper jag. Feminister hatar män eftersom de umgås med feminist- och vänstermän som är de största grisarna och creepsen i världen, tydligen... What a revelation.
Citera
2017-10-31, 18:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenWayne
Där ser man vilken unken kvinnosyn kommunister och vänstern har. Vänsterpartiet visar sina rätta färger med sin våldtäktskultur.

De hänger ju med islamister så. Kvinnosyn och människosyn i allmänhet smittar av sig på varandra.



Jag hade hållit mig borta ifrån (V) folk lika mycket som jag undviker islamister. Samma destruktiva-mörka kraft besitter dem!
Citera
2017-10-31, 19:11
  #12
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Feministiska Vänsterpartiet är inte heller förskonat från sexuella trakasserier. På uppmaning från partiledningen har en förtroendevald polisanmält en tidigare partiföreträdare för misstänkt sexuellt ofredande. Förundersökningen mot mannen är nedlagd, uppger Expressen.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...et-polisanmalt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback