Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-16, 13:53
  #13
Medlem
grymt101s avatar
Slutade nästan totalt med alla substanser jag brukade (ectasy, alkohol, gräs, ibland ladd) efter en svamp trip. Kom fram till att vara nykter är otroligt skönt och att leva med en klart sinne är det bästa som finns. Detta var 1 år sen och jag kan räkna mina gånger jag brukat något förutom gräs på händer sen dess. Otroligt skönt imo
Citera
2017-11-18, 08:52
  #14
Medlem
Mjälls avatar
Inte på LSD (rökte som en skorsten senast) men sist jag tog meskalin insåg jag hur rökandet förstör mig och håller mig tillbaka. Det var något jag tänkt länge men insikten konkretiserades emotionellt på det där vackra fenetylamin-sättet. Förvisso sköt jag upp verkställandet av min plan att lägga av, men jag är glad över erfarenheten och tror att den kommer att hjälpa mig till ett mer hälsosamt bruk av cannabis. Troligen var det snarare de idiotiska mängdernas effekt jag fick ångest över, och inte själva förekomsten av cannabis i mitt liv (även om det kändes så under meskalin/cannabisruset).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback