Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-01, 08:02
  #13
Avstängd
KringExs avatar
Om du ska välja bland de tre så ta Alprazolam.
Jag hade tänkt skriva Diazepam först för dom är också snabbverkande men då finns det ju en liten chans att du är dåsig när du ska upp
Citera
2017-11-20, 00:48
  #14
Medlem
Autobahn76s avatar
En liten uppdatering. Både Dia och Alpra har gjort mig dåsig dagen efter. Men de funkar absolut som sömnmedicin.. Dia (orkar inte skriva hela orden) gör mig lulligt lugn som Immovane brukar gör.
Alpra är mer som en slägga i huvudet. Jag har blandat och mixat och krökat utöver dessa. Dock har jag ej intagit båda samtidigt, så det är ingen större katastrof på taket än så länge.

Dock när det gäller båda medikamenten så blir det fan ingeting gjort om dygnet. Det är ju inte så att man direkt sprudlar upp ur sängen. Noll ångest - men noll energi och gjort dagen efter.
Dock har dessa gett mig mycket bra sömn, vilket jag var ute efter i första hand.

När jag kommer hem skall jag absolut försöka släppa dessa piller. All drivkraft blir liksom bortblåst. Det är skönt, men kanske inte så nyttigt i längden?

Jag antar att många i denna del av forumet kan relatera till dessa upplevelser och tankar om fortsatt Benzo-käkande?
__________________
Senast redigerad av Autobahn76 2017-11-20 kl. 00:52.
Citera
2017-11-21, 23:09
  #15
Medlem
Ja som tidigare säger så har du ingen tolerans så fungerar de att käka extremt lite och somna gott endå. utan tolerans så kan jag käka 0,25 aplra och somna gott och slippa ångest.

Alla är så överdrivna i sina dosering som det är en kuk mätar tävling när man käkar piller. Om man vill bli riktigt skev så visst. För att somna eller bli av med lite natt ångest utan tolerans så räcker en liten dos. Så slipper du bli helt efterbäng dagen efter.
Citera
2017-11-23, 07:43
  #16
Medlem
duochjagitrafikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albatroz1
Ja som tidigare säger så har du ingen tolerans så fungerar de att käka extremt lite och somna gott endå. utan tolerans så kan jag käka 0,25 aplra och somna gott och slippa ångest.

Alla är så överdrivna i sina dosering som det är en kuk mätar tävling när man käkar piller. Om man vill bli riktigt skev så visst. För att somna eller bli av med lite natt ångest utan tolerans så räcker en liten dos. Så slipper du bli helt efterbäng dagen efter.

jag håller med dig albatroz1 det är lite jobbigt tycker jag att folk som är nybörjare speciellt börjar med för höga doser för att alla söker en KICK av benso men den kicken är ju annorlunda om man faktiskt har ångest och sen vaknar personen upp efter ett par dagars blackout där han eller hon gått låss...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback