Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-30, 21:57
  #1
Medlem
Sitter och funderar på vad man ska köpa för jacka och byxa ? då de ska vara varmt men ändå inte för varmt ska båda ha när jag sitter på älgpasset samt när jag vakar efter råddjur., ska även funka i att gå och jaga i och man ska inte behöva dö för de blir så varmt..
Citera
2017-10-30, 21:59
  #2
Medlem
Även bra om någon tippsar om en vettig sida att beställa ifrån med vettiga priser.
Citera
2017-10-31, 07:11
  #3
Medlem
ekerilars avatar
Ett jaktställ med dessa egenskaper är vexisterar inte. Du får skaffa ett rejält varmt till älgjakten och ett tunnare till den mer rörliga jakten.

Alternativedt är ett rejält skalplagg utanpå och att du fyller på med erforderlig mängd kläder under.

Kanske kombinationen ett tunnare jaktställ och en vaksäck vore något för dig.
Citera
2017-10-31, 22:49
  #4
Medlem
Hej. Ett tipps på en bra sida är engelsons postorder. De har en massa jaktkläder och skor/stövlar till väldigt bra priser.
Citera
2017-11-01, 20:26
  #5
Medlem
Vad är de för märke man ska ha då om man ska iaf ha gore-tex ?
Citera
2017-11-02, 09:49
  #6
Medlem
Jag har haft härkila i över tio år. Mycket bra kläder, kostar lite mer men väl värt pengarna. Använder pac-lite både för jakt och fiske.

Citat:
Ursprungligen postat av zm4ck1989
Vad är de för märke man ska ha då om man ska iaf ha gore-tex ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback