Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-11-21, 04:06
  #73
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, nu ska det vara åtgärdat.
Bättre sent än aldrig, som man säger. Det tog verkligen ett bra tag (3 ½ vecka) för teknikerna att komma tillrätta med problemet så det bör ha varit ett riktigt svårt problem.

Nåväl, nu funkar det och jag hoppas att nästa övergång till sommar- eller vintertid går smärtfritt och att teknikerna tar med sig sin kunskap från denna gången till nästa gång det kan bli aktuellt.
Citera
2017-11-22, 13:00
  #74
Moderator
^Eazs avatar
Nu går klockan fel för oss utlandsboende ett halvår.. Funkar inte att ställa in tidszon.
Citera
2017-11-23, 03:19
  #75
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nu går klockan fel för oss utlandsboende ett halvår.. Funkar inte att ställa in tidszon.
Vad händer om du gör som jag föreslår i (FB) Hur ställa in vintertid? fast att du anger din korrekta tidszon isf GMT+1?
Stämmer tiden efter detta?
Citera
2017-11-23, 10:12
  #76
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Vad händer om du gör som jag föreslår i (FB) Hur ställa in vintertid? fast att du anger din korrekta tidszon isf GMT+1?
Stämmer tiden efter detta?

Nopes, vilken tidszon jag än väljer så visas alla inlägg med svensk tid, e.g. detta inlägget postas 10:12 när klockan här är 9:12.
Citera
2017-11-23, 11:15
  #77
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nopes, vilken tidszon jag än väljer så visas alla inlägg med svensk tid, e.g. detta inlägget postas 10:12 när klockan här är 9:12.

Teknikerna är nu meddelade om detta.
Citera
2017-11-23, 12:25
  #78
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Teknikerna är nu meddelade om detta.

Det har varit så de sista åren, vi utlandsboende är vana
Citera
2019-09-29, 16:36
  #79
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nu går klockan fel för oss utlandsboende ett halvår.. Funkar inte att ställa in tidszon.

Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Vad händer om du gör som jag föreslår i (FB) Hur ställa in vintertid? fast att du anger din korrekta tidszon isf GMT+1?
Stämmer tiden efter detta?

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nopes, vilken tidszon jag än väljer så visas alla inlägg med svensk tid, e.g. detta inlägget postas 10:12 när klockan här är 9:12.

Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Teknikerna är nu meddelade om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det har varit så de sista åren, vi utlandsboende är vana

Ca 2 år senare och jag har samma problem. Jag var utomlands en längre period förra året, och hade samma problem som nu. Det är märkligt att det inte har åtgärdats efter så lång tid.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback