Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-02-13, 20:08
  #37
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Della Q är ju på väg utför. Det enda de har fått är väl att vara med på Malou? Della Sport har ju blivit erbjudna av SVT att göra tv-program.

Skrev detta för över ett år sedan, nu är de väl inte lika "aktuella" som de var då.
Citera
2020-02-13, 21:56
  #38
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Skrev detta för över ett år sedan, nu är de väl inte lika "aktuella" som de var då.
Oj ursäkta, jag såg bara att det stod januari. Ja för ett år sedan var de kanske rätt heta, det hade du rätt i
Citera
2020-02-18, 22:57
  #39
Medlem
try3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Måste vara Henrik Johansson IRM alla dagar i veckan

Gud ja, mycket bättre än min gissning! Poäng till dig (tills någon kommer med bevis för någon annan)!
Citera
2020-02-20, 19:26
  #40
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Måste vara Henrik Johansson IRM alla dagar i veckan

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Men han hade ju slutat supa? Eller hade han inte?

Citat:
Ursprungligen postat av try3
Gud ja, mycket bättre än min gissning! Poäng till dig (tills någon kommer med bevis för någon annan)!

Det är Henrik och trådarna det berör är de här
https://www.twitter.com/mrhenko123/s...880125440?s=19

https://twitter.com/Kattlund81/statu...796011521?s=19

Mest gäller det nog att Moa Wallin Twitterpostade dumpen ni finner i länkat Flashbackinlägg, som svar när hon anklagades för att inte kunna göra research.

Varför K ska ställas till svars för att Myra och Henko hade en otrohetsaffär Henko väntade flera år med att berätta om för sin sambo övergår mitt förstånd. Henrik bekände för sambon först när Cissi Wallin fick tag på dumpen. Den senare härvan kan intresserade läsa om i länkad tråd och i tråden om Cissi Wallin, läs sidorna runt datumet till länkat inlägg. CW-diskussionen pågick i minst två trådar så personligen kommer jag inte prata mer om den här.

(FB) Haveristerna
__________________
Senast redigerad av Spritnota 2020-02-20 kl. 19:28.
Citera
2020-02-21, 15:01
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det är Henrik och trådarna det berör är de här
https://www.twitter.com/mrhenko123/s...880125440?s=19

https://twitter.com/Kattlund81/statu...796011521?s=19

Mest gäller det nog att Moa Wallin Twitterpostade dumpen ni finner i länkat Flashbackinlägg, som svar när hon anklagades för att inte kunna göra research.

Varför K ska ställas till svars för att Myra och Henko hade en otrohetsaffär Henko väntade flera år med att berätta om för sin sambo övergår mitt förstånd. Henrik bekände för sambon först när Cissi Wallin fick tag på dumpen. Den senare härvan kan intresserade läsa om i länkad tråd och i tråden om Cissi Wallin, läs sidorna runt datumet till länkat inlägg. CW-diskussionen pågick i minst två trådar så personligen kommer jag inte prata mer om den här.

(FB) Haveristerna

En hora är man när man ligger med en kille man vet har en tjej så Myra är verkligen en dum hora. Tjock-Henko är arg för att han blev avslöjad som horknullare.
Citera
2020-02-23, 11:27
  #42
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Måste vara Henrik Johansson IRM alla dagar i veckan

Haha det var den första tanken som slog mig också.
Citera
2020-03-10, 19:00
  #43
Medlem
TonyFlygares avatar
Har Moa Wallin slutat med Twitter?
Citera
2020-05-16, 13:42
  #44
Medlem
Gillade inte förra veckans insprängda reklam för KIA i Della sport. Tar hellre två tryck på spola fram-knappen (som med acast-reklam) än flera minuter av att försöka riffa på något om bilar. Känns som att detta går tvärtemot det som K och Chippen pratade om gällande content, i nuläget får de ju för fan betalt för att tjabba och skapa just content kring en produkt. Att försöka väva in reklam i samtalet är något som ängsliga stockholmspoddare kan ägna sig åt. Särskilt tråkigt blir det när avsnittet börjar med flera minuters betald content. Om man för allt i världen måste ha mer än två sponsorer i sin podd så kan man väl bara läsa upp informationen rakt upp och ner så att man kan gå vidare. Känns riktigt lamt och ocoolt!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback