Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-29, 15:25
  #1
Medlem
Tjena!

Piercade frenum för några dagar sedan och jag är väldigt nöjd. Blev en ring nu då det tydligen va bäst för läkningen enligt herrn som tryckte nålen genom min kuk. Men när det läkt skulle jag gärna vilja ha en lite böjd stav.

Jag kan ingenting om piercingar alls och min fråga är nu hur lätt det är för kullorna längst ut på staven att ramla av? Skulle dom kunna skruvs av under en intensiv sexakt? Finns den nån specialare man kan köpa med väldigt hårt sittande kulor?

Kan säga att min flickvän inte skulle bli så glad om jag tappade min piercing inuti henne.....

Någon som har tips eller erfarenhet?
Citera
2017-10-29, 15:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturfisk
Tjena!

Piercade frenum för några dagar sedan och jag är väldigt nöjd. Blev en ring nu då det tydligen va bäst för läkningen enligt herrn som tryckte nålen genom min kuk. Men när det läkt skulle jag gärna vilja ha en lite böjd stav.

Jag kan ingenting om piercingar alls och min fråga är nu hur lätt det är för kullorna längst ut på staven att ramla av? Skulle dom kunna skruvs av under en intensiv sexakt? Finns den nån specialare man kan köpa med väldigt hårt sittande kulor?

Kan säga att min flickvän inte skulle bli så glad om jag tappade min piercing inuti henne.....

Någon som har tips eller erfarenhet?

Nä men jag har hört att kuken kan åka av? främmande ädel metaller i penis är inte hälsosamt.
Citera
2017-10-29, 15:33
  #3
Medlem
Zaedrewss avatar
Du sätter metall på din penis och frågar om detta kan gå illa eller ej. Svar jo det kan gå extremt illa. Din flickvän kan behöva opereras om det går riktigt illa. Vad förväntar du dig för svar? Helt lugnt inget skit som helst kan hända, men skit händer just varje dag. Mycket beroende på att personer som du tar dumma beslut som att just sätta metall på penisen.
Citera
2017-10-29, 15:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du sätter metall på din penis och frågar om detta kan gå illa eller ej. Svar jo det kan gå extremt illa. Din flickvän kan behöva opereras om det går riktigt illa. Vad förväntar du dig för svar? Helt lugnt inget skit som helst kan hända, men skit händer just varje dag. Mycket beroende på att personer som du tar dumma beslut som att just sätta metall på penisen.

Beslut som innefattar permanenta konsekvenser är dumma, det är inga problem att ta ut smycket om det inte fungerar. Hur du nån piercing själv? Och i så fall, Hur hårt går skruvarna runt stången?
Citera
2017-10-29, 15:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsvejshejhej
Nä men jag har hört att kuken kan åka av? främmande ädel metaller i penis är inte hälsosamt.

Haha, ramlar av gör den inte. Infektioner kan ju dock uppstå i alla öppna sår
Citera
2017-10-29, 16:05
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturfisk
Beslut som innefattar permanenta konsekvenser är dumma, det är inga problem att ta ut smycket om det inte fungerar. Hur du nån piercing själv? Och i så fall, Hur hårt går skruvarna runt stången?

Funderade på att ta en för väldigt länge sedan men blev icket av det. Detta genom kuken skulle jag dock aldrig ens tänka på. Det går förmodligen alla tiders till en början men kuken är ett känsligt område så inom kort kommer det säkert börja värka och vara. Till en början en smärta som man kan hantera sedan kommer de liksom växa och det blir som så att det kommer dels göra för ont för dig att ha sex samtidigt som din flickvän absolut inte vill ha sex med det åbäket till kuk. Så mitt råd ta ut det där smycket och låt sedan såret läka.
Citera
2017-10-29, 16:06
  #7
Avstängd
MetalBears avatar
Kör med LOCTITE 270 , då är du safe!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback