Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-11-01, 22:31
  #61
Medlem
koroks avatar
Nu får du ju ge dig ska du låtsas att ingen i lilla gänget sysslar med droger trots att det är allmänt känt och lätt går att googla fram?
Skärp dig nu detta är ju bara löjligt, vad tror du att du vinner på att gå in här och ljuga?

Utdrag ur teds senaste personutredning:

Hampus Nord ringa narkotika olovlig körning

Citat:
Ursprungligen postat av pluto36
'
asså harre gud skaffa era ett liv för fan vi har sagt sanningen för fan vi är förfan inga knarkare eller något jävla skirt så ger er för fan
__________________
Senast redigerad av korok 2017-11-01 kl. 22:48.
Citera
2017-11-02, 05:58
  #62
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluto36
'


asså harre gud skaffa era ett liv för fan vi har sagt sanningen för fan vi är förfan inga knarkare eller något jävla skirt så ger er för fan

Snälla, ni gick runt ett gäng personer dömda för flera vålds- och drogbrott och du försöker få mig att tro att ni blev överfallna helt spontant utan någon ordväxling varken före eller efter. Kan du förstå varför det är väldigt osannolikt?

Dessutom, denna typen av våldsutövande hade minst lika gärna kunnat komma från offret eller offrets vänner vilket får mig att tro att kniven kom fram först efter provokationer. Danny har t.ex satt en elpistol mot en flickas ansikte enbart för att hon inte ville ha med honom på en fest.
Citera
2017-11-02, 06:55
  #63
Medlem
tokidokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Snälla, ni gick runt ett gäng personer dömda för flera vålds- och drogbrott och du försöker få mig att tro att ni blev överfallna helt spontant utan någon ordväxling varken före eller efter. Kan du förstå varför det är väldigt osannolikt?

Dessutom, denna typen av våldsutövande hade minst lika gärna kunnat komma från offret eller offrets vänner vilket får mig att tro att kniven kom fram först efter provokationer. Danny har t.ex satt en elpistol mot en flickas ansikte enbart för att hon inte ville ha med honom på en fest.

Kan du förstå varför det är väldigt osannolikt att man skulle fästa någon som helst tilltro till uppgifter och analyser från en ökänd ryktesspridande vänsterextremist som dig?
Citera
2017-11-02, 07:01
  #64
Medlem
koroks avatar
Offentliga handlingar dude.

Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Kan du förstå varför det är väldigt osannolikt att man skulle fästa någon som helst tilltro till uppgifter och analyser från en ökänd ryktesspridande vänsterextremist som dig?
Citera
2017-11-02, 07:41
  #65
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Kan du förstå varför det är väldigt osannolikt att man skulle fästa någon som helst tilltro till uppgifter och analyser från en ökänd ryktesspridande vänsterextremist som dig?

Klart jag kan förstå att du har stora svårigheter att acceptera att dina meningsfränder beter sig såhär, men jag kan inte förstå hur du kan misstro tjejernas vittnesmål i den utsträckning att du kallar det för rykten.

Grabbarna är våldsdömda och uttalade drogbrukare. Detta går inte att förbise och detta gör att deras version av historien inte är trovärdig
Citera
2017-11-02, 14:44
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluto36
'

vem fan är bo ingen som heter bo va med oss under händelsen

Jag tänker inte förlöjliga dig som andra skribenter gjort. Jag har kollat på Jonathans Facebook och ser att han har två barn och verkar vara en schysst kille trots allt. Han verkar vara en kille som hamnat fel i sitt liv pga diverse orsaker.

Men det är rätt så riskabelt och korkat att som nazister gå på Söder och provocera.
Det är jag till nästan 100% säker på att ni gjorde den kvällen under berusning.
Citera
2017-11-07, 21:43
  #67
Medlem
Bechir Rabani ska släppa en intervju med personerna som var på plats. Kommer vi få mer detaljerad info eller samma som tidigare?

https://www.facebook.com/story.php?s...55648884530501
Citera
2017-11-11, 12:21
  #68
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Bechir Rabani ska släppa en intervju med personerna som var på plats. Kommer vi få mer detaljerad info eller samma som tidigare?

https://www.facebook.com/story.php?s...55648884530501
Fan vad jag känner igen det namnet... Bechir... Är inte det den knarkdömde krogvakten som blev nån form av aktivist i nån alt-right-gruppering?

Edit: Jo, jag googlade. Megafonerna. Juste!
Citera
2017-11-14, 13:00
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Bechir Rabani ska släppa en intervju med personerna som var på plats. Kommer vi få mer detaljerad info eller samma som tidigare?

https://www.facebook.com/story.php?s...55648884530501
Blev inget av det?
Citera
2017-11-14, 13:41
  #70
Medlem
Zezzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackStryker
Blev inget av det?
Jodå. https://m.youtube.com/watch?v=jbLs4TquLao
Citera
2017-11-14, 17:44
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Jodå. https://m.youtube.com/watch?v=jbLs4TquLao
Vad är det för nerknarkad individ som talar, är det T**?
Har han fått en stroke eller liknande?
Citera
2017-12-29, 21:53
  #72
Medlem
Aviarts avatar
Hur gick det med detta? Någon som har hört något om vad som hänt med killen och MGM?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback