Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-28, 16:22
  #13
Medlem
RadioDDR1s avatar
Om det här skall det tigas. hur vi offrar våra flickor i jakten på den mångkulturella utopin. Bara liite lite fler offer till gudarna så uppenbarar sig solljuset snart.

Nej, att en minister fått en klapp på låret på något EU-möte, eller att någon fått en penisbild i sin telefon ska vara i centrum. Sverige styrs av psykopater och befolkas av zombies.
Citera
2017-10-28, 16:28
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Stefan Löfvens mannar igen? Givetvis är det så.

...tills motsatsen bevisats så är svaret "Ja" på den frågan....
Citera
2017-10-28, 16:32
  #15
Medlem
Är det en minderårig flicka som blivit överfallsvåldtagen? Isåfall ser jag helst att detta framgår i trådsrubriken då detta är exeptionellt vedervärdigt illdåd som inte får passera under radarn.
Citera
2017-10-28, 16:49
  #16
Medlem
kattvalps avatar
Vidriga jävla människor som utsätter folk för sånt här!
Kan inte låta bli att tänka mig en skäggig MENA-Unge.

Nae det blir SD nästa år!!
Citera
2017-10-29, 12:55
  #17
Medlem
jack.danielss avatar
Antagligen ett barn som antastats mitt på dagen i en sömnig liten ort och inte ens på flashback är det något vidare pådrag. Hade detta skett för 25 år sedan, hade löpsedlarna varit heltäckande dag efter dag tills detta var löst. Hur har det blivit så? Varför sviker media sina egna landsmän? Är småflickor rimliga att offra på mångkulturenns altare?
__________________
Senast redigerad av jack.daniels 2017-10-29 kl. 13:10.
Citera
2017-10-30, 14:10
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Antagligen ett barn som antastats mitt på dagen i en sömnig liten ort och inte ens på flashback är det något vidare pådrag. Hade detta skett för 25 år sedan, hade löpsedlarna varit heltäckande dag efter dag tills detta var löst. Hur har det blivit så? Varför sviker media sina egna landsmän? Är småflickor rimliga att offra på mångkulturenns altare?

Verkar dock som viss media åtminstone försöker, halvhjärtat eller ej.

Här får vi nyheten att det inte finns några nyheter om barnvåldtäkten. Polisen har locket på.
Ja, om nu nån bryr sig. Verkar vara mer intresant att bevaka "kändisars" misstänkta våldtäkter.
http://www.hoglandsnytt.se/inget-nyt...akten-i-eksjo/
Citera
2017-10-30, 16:08
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Vidriga jävla människor som utsätter folk för sånt här!
Kan inte låta bli att tänka mig en skäggig MENA-Unge.

Nae det blir SD nästa år!!

Eksjö myllrar av sexuellt frustrerade grönklädda svennar, det kan lika gärna vara någon av dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback