Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-27, 19:06
  #1
Medlem
Tja flashback! Ville dela med mig denna fina målning jag hittade på en promenad. Verkar som tagsen som står i piecen är tagsen av avlidna målare som Asoc, lycka osv. Någon som vet typ vem/vilka som gjort den? Svårt att avgöra då många av tagsen var från dom avlidna. Extremt fin målning på alla sätt och RIP till alla avlidna!

BILD: http://i67.tinypic.com/2zqtugy.jpg

PS: Ksk denna borde vara i avlidna writers tråden? Isf kan nån mod gärna movea den dit.
Citera
2017-10-27, 19:51
  #2
Medlem
ingen aning, såg ej vad det stod i den mindre texten då bilden bara gick att se nån sekund för mig:/ men ja snyggt var de!
Citera
2017-10-27, 20:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olyckligpessimist
ingen aning, såg ej vad det stod i den mindre texten då bilden bara gick att se nån sekund för mig:/ men ja snyggt var de!

Synd, pröva denne: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2...9#.WfN0iWi0OUk (ksk den funkar?)

Men snygg är den verkligen
Citera
2017-10-27, 21:52
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Någon som vet typ vem/vilka som gjort den? Svårt att avgöra då många av tagsen var från dom avlidna.
Men va fan det är ju Oster uppenbarligen. Kolla tagen mellan RIP och FRIENDS + att på stilen syns det ju otroligt väl att det är han som gjort den.
Citera
2017-10-27, 21:55
  #5
Medlem
Pallestroms avatar
Vill inte vara negativ eller irritera - men var den nåt speciellt egentligen?
Kanske budskapet påverkade uppfattningen.
Citera
2017-10-27, 22:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugslamm
Men va fan det är ju Oster uppenbarligen. Kolla tagen mellan RIP och FRIENDS + att på stilen syns det ju otroligt väl att det är han som gjort den.

Sorry! Tack.
Citera
2017-10-27, 22:12
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Vill inte vara negativ eller irritera - men var den nåt speciellt egentligen?
Kanske budskapet påverkade uppfattningen.

Tycker att den var väldigt fin på alla möjliga sätt och villa mest dela med mig. För mig var den speciell iaf.
Citera
2017-10-27, 22:37
  #8
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Tycker att den var väldigt fin på alla möjliga sätt och villa mest dela med mig. För mig var den speciell iaf.

Bra. Då var den det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback