Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-27, 17:50
  #1
Medlem
Gutsuus avatar
Ålder:
25+

Vikt:
79kg

Längd:
180cm

Uppskattad BF%:
Ingen aning men ganska smal

Medicinska problem:
Inga

Schema:
Måndag: Bröst mage
Tisdag: Rygg
Onsdag: Axlar mage
Torsdag: Ben
Fredag: Armar mage

På helgerna brukar det bli disco med grabbarna.


Styrkestats, bänk, böj och mark:
Aldrig maxat förutom bänken där jag tagit 140kg. Alltid reppat mellan 5-15 reps.

Nuvarande kostupplägg:
Kommer äta mellan 4-5000kcal/dag nu i början sedan gå ned till mellan 3-4000. Dock nästan bara clean mat. 6 måltider under 12 timmar. Alltså varannan timme.

Träningserfarenhet:
Tränat allt från kampsport till bollsporter och blev seriös med gymmet vid 19års åldern.

Tidigare kurer:
Testo P, testo E, EQ, Tren A, Deca N, Dbollar, Anavar.

Senaste kuren slutades i Juni och nu känner jag mig helt återhämtat. Jag har gått ner från 89kg till 79 och tappade all motivation till träning. Sexlusten försvann etc. Men nu så...

Eget förslag till kur:
16v upplägg:
V 1-8:
Testo E 500mg e5d (frontar dem två första sticken med dubbla mängder)
Tren E 250mg e5d (frontar dem två första sticken med dubbla mängder)
I mitten av kuren slänger jag in dbollar 40mg i 50 dagar.
V 9-16:
Testo E 500mg e5d
NPP 130mg varannan dag

Eget förslag till PCT:
Hcg och Nolva i 30dagar.

Mål med kuren:
Må bra, se bra ut, vara positiv. Väga lite över 90kg men inte vara 90kg bulkig utan ha rätt len kropp. 90kg med abs skulle man kunna säga.

Jag tänkte ha denna rapport som en liten dagbok. För min del och eran. Jag tänkte såklart skriva om hur resultaten ökar men också mycket om den psykiska delen. Kanske någon finner denna tråd hjälpsam.

Jag har brukat AAS i ca 5år fram och tillbaka och har fått dem flesta biverkningarna. Grov Akne, snefyllor som har resulterat i brutna knogar, infektion i kroppen och inflammationer i muskler (pga använt samma kanyl 2 ggr), ingen sexlust, svettningar och mardrömmar, nedstämdhet, högt blodtryck, kort stubin.

Några tips rakt av:
Träna rent i några år innan ni börjar. Jag vet så många som börjat kura precis när dem hittat gymmet och när kuren är slut så slutar dem med allt... Det finns en skönhet med gymmet med eller utan aas. Hitta feelingen i båda.

Använd en nål en gång!

Ta reda på priserna. Många som försöker blåsa er där ute. Denna kur kostade 11lax. Det är ganska standard.

Om du ska kura så ta reda på all info du kan och innan du börjar ska du ha alla produkter hemma, kostschema klart och försök skippa alkoholen. Kombon sprit och aas är sällan bra. Jag har haft toppenkvällar som vänt på en sekund. Man får nästan välja. Steroider: lugn livsstil.

Ska du gyma så ska du också sköta maten. Jag anser att bodybuilding är en 24/7 sport.

Se till att ha hela kuren hemma innan du börjar. Jag förstår att det är dyrt men spara då och beställ inte lite i taget. Jag gjorde det misstaget och fick hem produkterna försent men satte ändå. Ibland satte jag efter 7 dagar, ibland e10d och HELVETE vilka akneproblem jag fick. Det ploppade upp 3-5 stycken gulingar varje morgon på axlarna och ryggen i flera månader innan jag började med tetralysalen. det är SÅ viktigt att sköta dagarna!! Hoppa inte över en dag eller ta en dag tidigare utan håll balansen i kroppen. En kommentar jag läste "din kropp är inget kemilabb, du ska ha den hela livet".

Högt blodtryck fick jag efter att jag kurade konstant i ett halvår innan jag hoppade av. Då körde jag testo e, deca n och dbollar. Körde mycket pulver, dubbla skopor pwo, kanske för mycket salt etc.

Bestäm en period och kör bara den, bli inte beroende. Tänk på hälsan.

Ta reda på hur du sätter sprutan och skjut verkligen in den hela vägen. En gång satte jag den i axeln och tankarna flög iväg på annat. När jag sedan kollade tillbaka på axeln så såg jag hur nålen var en bit ut och jävlar va ont jag hade i axeln i flera dagar. Kunde inte sova av smärtan, vaknade på nätterna, tog smärtstillande etc.

Bli inte en zombie bara för att ni kurar. Försök ha andra intressen också. Gymmet är inte allt även om det är stort. Det är inte coolt att vara känslokall och inte bry sig om något. Tro mig jag har varit där. Där allt är grått och man slutar bry sig om folk och livet men ni måste försöka hitta gnistan igen. Allting har inte blivit tråkigare det är bara du som har det. Tappa inte polarna. Umgås med folk! Gå inte in i ett ide.

Försök kura när du har en stabil vardag. Jag kurade ganska rejält när jag för första gången blev kär och då upplevda jag känslor i min kropp som jag inte känt förut. Det resulterade i snefyllor, envishet, hat. Jag kände inte igen mig själv och allt det tack vare aas. Så se till att vara stabil för du kommer få kortare stubin och nästan undermedvetet kräva respekt av folk. Eller mer att du kanske stör dig på folk som kollar åt andra hållet när dem pratar med dig etc. Äh skit samma men dem som vet dem vet.

Som ni ser har jag gjort dem flesta misstagen och därför ska allt gå rätt till denna gång. Jag har haft bra kurer också såklart! Ingen pwo kommer jag köra för jag tycker den kostar mer än vad dem smakar... Med aas borde du få bra motivation ändå.

Pulver: Vassleprotein och kreatin efter passen, Kassein innan läggdags ibland, Aminosyror innan.

Jag kommer uppdatera titt som tätt under 16v. Då kör vi.

"Its nice to be important but it's more important to be nice"
Citera
2017-10-27, 17:56
  #2
Medlem
Gutsuus avatar
Tilläger: 0.25mg Arimidex e1d under hela kuren.


Första sticken jag gjorde för 3 dagar sedan (tisdags). Då satte jag 3ml i varje lår (2ml testo E, 1ml tren E). Allt gick smidigt och bra. Lite stel i ett par dagar efter men absolut inget märkvärdigt.

Passen i onsdags och torsdags:
Gick mycket bättre än tidigare. Bara tanken av att oljan rinner i mina ådror fick mig motiverad.

Passet idag: Armar. (säkert placebo) Men detta var det första passet, efter sommaren, som jag var helt fokuserad på mig själv och hade ett riktigt skönt tryck i armarna. Känslan var annorlunda från tidigare pass. Jag ville höja musiken, inte hälsa på någon, fokusera på mig själv och se musklerna jobba framför mig i spegeln.

Åker nog ner till gymmet imorgon igen
Citera
2017-10-27, 18:49
  #3
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Sköna ord att ta till sig som novis om man beslutat sig för att slå sig in på denna bana!

Vettigt upplägg, har dock en fråga: du kör ju långsamt tren och testo och lägger blast ungefär när både testot och trennet når effekt-topp; är det meningen att sätta en så hög androgen/anabol topp mitt i kuren? Enligt min erfarenhet har det visat sig mer effektivt att sätta in en oral topp mot slutet av kuren då androgen/anabol-kurvan stagnerat och börjat avta (mellan sista stick och start PCT).

Skall hur som helst bli kul å följa din framfart.

Lycka till!

-Alfred
Citera
2017-10-27, 21:31
  #4
Medlem
Gutsuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Sköna ord att ta till sig som novis om man beslutat sig för att slå sig in på denna bana!

Vettigt upplägg, har dock en fråga: du kör ju långsamt tren och testo och lägger blast ungefär när både testot och trennet når effekt-topp; är det meningen att sätta en så hög androgen/anabol topp mitt i kuren? Enligt min erfarenhet har det visat sig mer effektivt att sätta in en oral topp mot slutet av kuren då androgen/anabol-kurvan stagnerat och börjat avta (mellan sista stick och start PCT).

Skall hur som helst bli kul å följa din framfart.

Lycka till!

-Alfred

Tjena!

Okej kul att du gillade det! jaha, men du hade lagt dbollarna v16 och framåt alltså? Tillsammans med pct:n? ja detta ska bli kul! Det var länge sen jag vågade mig på tren för dess biverkningar och NPP har jag hört riktigt bra om =)

Tack för feedback!
Citera
2017-10-29, 11:29
  #5
Medlem
Gutsuus avatar
Dag 5 efter första sticket

idag satte jag andra sättningarna i skinkorna och fyfan vad jag hatar att sätta där. Samtidigt som det är andras favoritställen så är det värsta stället för mig. Kan bero på att jag knappt har någon röv, aldrig haft och känns aldrig som jag kommer få... Tidigare har röven svullnat upp lite. Känns som det går någon stor nerv högst upp på skinkorna som jag lyckas träffa jämnt...

Idag blev det 3ml i varje skinka (2ml testo E, 1ml tren E) alltså den andra och sista frontningen. Nästa stick blir på fredag och då endast 3ml totalt.

Psykiskt ingen förändring. Ännu inga bieffekter. Sover bra.
Citera
2017-10-30, 14:28
  #6
Medlem
Gutsuus avatar
Dag 6

Körde precis ett bröstpass och det gick helt okej. Inga konstigheter. Varken bättre eller sämre än vanligt.

Pump: Ingen förändring
Styrka: Ingen förändring
Aptit: Något bättre. Slängde i mig maten efter träningspasset. Länge sen jag njöt av mat på det här sättet
Vikt: Ökat 1kg
Psykiskt: Ingen förändring
Citera
2017-11-07, 15:11
  #7
Medlem
Gutsuus avatar
Dag 14

Nu går passen bra och trycket börjar komma. Klockan går snabbare på gymmet och svettet rinner.

Pump: helt okej men kommer bli bättre
Styrka: Ökat lite grann
Aptit: Mycket bättre, hungrig hela tiden
Vikt: Redan ökat 3kg. Sjukt...
Psykiskt: Här börjar den stora förändringen. Humöret går upp och ner och mycket kortare stubin. Jag försöker hålla en låg profil men ett ex är att jag blev påkörd här om dagen och då höll jag på att flippa... Fast jag visste att det inte var med flit. Skrek i bilen efter och slog med knytnäven på ratten. Stör mig mer på folk och lägger märke till onödiga detaljer... Svårt att släppa saker.
Kcal intag: ligger nog bara på 4k kcal, försöker pressa. Allt går enligt planerna, skulle dock kunna gå upp tidigare. Blir lätt att jag ligger och drar mig då jag jobbar kvällar.
Biverkningar: Känner mig varmare och hettar. Kanske börjar det höga blodtrycket redan komma igen? Bollarna har krymt.
Sexlust: Kåt som ett djur...

Axlar imorgon ser jag fram emot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback