Citat:
Ursprungligen postat av
EvertEverest
Jo, det är absolut ett påstående. Jag har för det första inte DN (man måste betala), så för mig är vad du säger hörsägen. Sen är det dessutom DN-reporterns tolkning som du nu berättar vidare... reportrar har ofta en tendens att vilja vinkla saker för att skapa nyheter. Dubbel-hörsägen.
Vem är för övrigt DN-reportern i fråga?
Allt som allt är det ganska tunt. Men kör på du... bara att byta användarnamn sen ifall du gör bort dig.
Jag har varken sagt att han är skyldig eller oskyldig, så jag har mitt på det torra.
Det finns rapporter så långt tillbaka som 09/10, ryktet att kvinnor inte ska ta emot drinkar från våldtäktskurden är ett stadigt inslag på Södermalms nattliv.
Han övergav sitt höggravida ex under suspekta former.
2 kvinnor oberoende av varandra, med 4 år mellanrum i olika delar av landet har anmält honom för våldtäkt.
Flera kvinnor har klivit fram och vittnat om trakasserier via sociala medier, att i ett sådant är läge hävda att det är hörsägen, lösa rykten osv är naivt, en grej är en grej, men 10 är 10, ingen rök utan eld osv.
Ska vi vänta på domen mot Rakhmat Akilov innan vi hänger ut honom också? Man vet aldrig!
Vakna och inse att våldtäktskurden med sin klena och våldtäktskompatibla fysik är en simpel våldtäktskurd