2017-10-30, 08:22
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levestalinsminne
En kvalificerad gissning är att det här handlar om tjejer som känt sig smutsiga och förnedrade/utnyttjade, och som i efterhand tolkat det som de har varit med om som en våldtäkt.

Eller att de faktiskt blivit våldtagna. Idiot.
Citera
2017-10-30, 08:24
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Anklagas för två våldtäkter. Discovery (kanal 5 o 9) bryter samarbetet med komikern.

Åh fan, vad hände med den antirasistiska godheten, Soran och Rebecka Roos var dom ett par när järnrörsskandalen upodagades?
Citera
2017-10-30, 08:24
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Anklagas för två våldtäkter. Discovery (kanal 5 o 9) bryter samarbetet med komikern.

Ja och S.I har samarbetat med Discovery tidigare i sportsammanhang så det finns en koppling där iaf.
Citera
2017-10-30, 08:25
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Enligt Expressen skall våldtäkten ägtrum utomhus på södermalm. Den som utpekas i tråden bor nära vitabergsparken. Har det varit någon tillställning där i sommar?

Tänkte att våltäkten kanske inte begås på "vanliga" måndagar.

Källa: https://www.expressen.se/tv/noje/kan...-for-valdtakt/
Citera
2017-10-30, 08:26
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levestalinsminne
Jag har hört rykten om honom i många år, rykten som i huvudsak går ut på att han är ett riktigt svin mot tjejer.

Sen är det en stor skillnad på att bete sig som ett svin mot tjejer, och att de facto våldta.

Jag vet själv tjejer han haft förnedrande sex med, som han sedan ignorerat och blockat. Det är inte schysst. Men våldtäkt? Då krävs det att han med våld eller hot om våld tilltvingat sig sex, alternativt utnyttjat någon som typ är medvetslös. En kvalificerad gissning är att det här handlar om tjejer som känt sig smutsiga och förnedrade/utnyttjade, och som i efterhand tolkat det som de har varit med om som en våldtäkt.

Det är väl inte osannolikt att en ”man” som beter sig som ett svin mot kvinnor också går över gränsen? Även om det skulle vara gränsfall så är det bra att det anmäls och utreds/prövas.
Citera
2017-10-30, 08:28
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Lyssnar på AMK nu. Välkänt svin med odefinierade men kända sexbrott på meritlistan.

Mycket underhållande. "Alla" i branschen verkar ha tigit men håller ingen hand över honom längre. De har inte nämnt namnet ännu.

Ursäkta min okunskap men vad är AMK?
Citera
2017-10-30, 08:29
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graf.Mensdorff
Enligt Expressen skall våldtäkten ägtrum utomhus på södermalm. Den som utpekas i tråden bor nära vitabergsparken. Har det varit någon tillställning där i sommar?

Tänkte att våltäkten kanske inte begås på "vanliga" måndagar.

Källa: https://www.expressen.se/tv/noje/kan...-for-valdtakt/

Han har väl rört sig utomhus på Södermalm om nätterna, på jakt efter offer. Kanske i sällskap med några ensamkommande marockaner med samma agenda.
Citera
2017-10-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruscam
Inte någon som skall gå på Skolforum och kan kolla om Soran dyker upp på detta seminarium?
http://invitepeople.com/public/seminars/7598

Dyker han inte upp där har han försvunnit utan förklaring på alla sociala medier, poddar och rampljuset överlag. Vilket inte hör till vanligheterna, d.s.v. något extraordinärt har skett.

Det ska verkligen bli intressant att se hur arrangören mfl hanterar det här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Alla Mina Kamrater
Citera
Bannlyst
Citat:

En pod med komiker som kommer varje dag men även sänds live varje morgon:

http://mixlr.com/amkmorgon/
Citera
2017-10-30, 08:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatModerat
Det är väl inte otroligt att en ”man” som beter sig som ett svin mot kvinnor också går över gränsen? Även om det skulle vara gränsfall så är det bra att det anmäls och utreds/prövas.
Jag tror det är många i branschen (media/komik/musik/PR etc.) som är lite oroliga nu, när drevet går. Det finns en klick personer, några hundra till antalet, som lever ett riktigt rockstjärneliv: turnéer, sovmorgnar, sena middagar, sprit, droger och brudar. Kring dessa flockas (unga) kvinnor som vill ha en del av det livet -> risk. Det har smugit sig in mycket pengar i branschen, i takt med att medelsvennen fått bättre ekonomi och lägger alltmer pengar på uteliv och nöje. Kika in Norra Brunns komikerlista - den är proppfull av "roliga" människor.
Citera
2017-10-30, 08:32
Medlem
Citat:
Alla Mina Kamrater
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_mina_kamrater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto