Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-01, 19:16
  #13
Medlem
EvilCupcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luv94
Jag vet men varför jag tänder på transtjejer är nog för att jag vill vara en själv!

Ja kanske det, men du får skilja på vad du vill sexuellt och när det gäller din egna identitet. Att övergå till ett annat kön är ju inte det lättaste, dessutom kommer du få stå ut med hot och andra faror som transsexuella lever med.

Gör det som känns bäst för dig!
Citera
2017-11-06, 17:36
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilCupcake
Ja kanske det, men du får skilja på vad du vill sexuellt och när det gäller din egna identitet. Att övergå till ett annat kön är ju inte det lättaste, dessutom kommer du få stå ut med hot och andra faror som transsexuella lever med.

Gör det som känns bäst för dig!
Jag vet men jag tror jag skulle klara mig bra! Men problemet är om jag vill, jag har en ångest som är kopplad till mitt sexmissbruk och då dämpar dom här tankarna ångesten! Sen funderar jag på det annars med men då blir jag bara kåt och måste tvångs onanera och fantisera om att vara tjej. Som jag skrev innan autogynophilia!
Citera
2017-11-15, 04:44
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luv94
Hej jag är en 23 årig kille och smygtransa. Jag tror jag lider av nåt som kallas för autogynophila/crossdreaming, dvs jag tänder på att fantisera mig själv som tjej. Det började under puberteten och det har gått 10 år nu och varje dag fantiserar jag om att bli transgender. När jag står och onanerar i tjejunderkläder känns det så skönt och jag bara vill bli tjej nu. Sen när jag kommit då får jag skuldkänslor och bah nej det här är fel, sen går det en halvtimme och då kommer transtankarna igen att det är menat att jag ska bli tjej. Jag har varit en ganska grabbig kille men det finns vissa feminina stunder under min barndom med. Sen jag attraheras av tjejer och transtjejer men när jag har försökt ha sex med en tjej kan jag inte få stånd men med en transa ja, Jag är så förvirrad är det så att jag är transsexuell? Snälla hjälp mig!!! Finns det nån som kan relatera så skriv?!? Är autogynophilia på riktigt?

Tänk på att blockering av testosteronproduktion innebär rejält minskad sexlust, så fråga dig själv efter du fått utlösning och tappat suget för sex, vill du fortfarande vara tjej? Skulle du kunna tänka dig leva som kvinna med manliga drag 24/7? Om ja, då är könsbyte nog nåt för dig.
__________________
Senast redigerad av Guy86 2017-11-15 kl. 04:49.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback