Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-27, 12:45
  #1
Medlem
Krusensnorres avatar
Tänkte dela med mig av en teknik som min käre far har berättat om när vi diskuterade vad man ska tänka på för att ståndet ska gå ner. När vi hade snackat ett tag så sa han något i stil med "fast funkar inget annat så kan man ju alltid lita på ormstryparen"
Självklart frågade jag vad detta var för något då jag aldrig hört talas om det.

Fick följande instruktioner:
Pekfinger placeras på penisens undre del, alltså vid strängen. (Hela fingret, inte spetsen). Långfinger på översidan vid ollonets kant (samma här).
Tummen placeras med toppen strax ovanför långfingret och pressar nedåt
Tumme och pekfinger på den andra handen placeras ovanför tummen på vardera sidan av skåran och trycker ihop.
Under tiden ska båda händer trycka penisen mot kroppen.

Detta skulle givetvis testas då jag var mycket tveksam till om det skulle fungera. (Är inte längre i sällskap av min far). Gör allt enligt instruktionerna och mycket riktigt så pressas verkligen blodet ut ur min penis och på några sekunder så är den helt tom. Stog i säkert i en minut och tittade i förundran över detta slaka kön.
Så varsågod alla kåtbockar, ni får gärna dela med er av ert resultat om ni bestämmer er för att prova.
Citera
2017-10-27, 12:51
  #2
Medlem
Drumedarens avatar
Detta låter ju helt fantastiskt. Ska testa efter jobbet.
Citera
2017-10-27, 13:02
  #3
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Tänkte dela med mig av en teknik som min käre far har berättat om när vi diskuterade vad man ska tänka på för att ståndet ska gå ner. När vi hade snackat ett tag så sa han något i stil med "fast funkar inget annat så kan man ju alltid lita på ormstryparen"
Självklart frågade jag vad detta var för något då jag aldrig hört talas om det.

Fick följande instruktioner:
Pekfinger placeras på penisens undre del, alltså vid strängen. (Hela fingret, inte spetsen). Långfinger på översidan vid ollonets kant (samma här).
Tummen placeras med toppen strax ovanför långfingret och pressar nedåt
Tumme och pekfinger på den andra handen placeras ovanför tummen på vardera sidan av skåran och trycker ihop.
Under tiden ska båda händer trycka penisen mot kroppen.

Detta skulle givetvis testas då jag var mycket tveksam till om det skulle fungera. (Är inte längre i sällskap av min far). Gör allt enligt instruktionerna och mycket riktigt så pressas verkligen blodet ut ur min penis och på några sekunder så är den helt tom. Stog i säkert i en minut och tittade i förundran över detta slaka kön.
Så varsågod alla kåtbockar, ni får gärna dela med er av ert resultat om ni bestämmer er för att prova.
Bra läsning samtidigt som man har reklam om pumpar och lösvaginor intill.
Citera
2017-10-27, 14:12
  #4
Medlem
note-its avatar
Där skulle man velat vara en fluga på väggen.
Citera
2017-10-27, 15:25
  #5
Avstängd
Sherberts avatar
Varfor vill man tvinga bort ett stand?
Citera
2017-10-27, 15:28
  #6
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Tänkte dela med mig av en teknik som min käre far har berättat om när vi diskuterade vad man ska tänka på för att ståndet ska gå ner. När vi hade snackat ett tag så sa han något i stil med "fast funkar inget annat så kan man ju alltid lita på ormstryparen"
Självklart frågade jag vad detta var för något då jag aldrig hört talas om det.

Fick följande instruktioner:
Pekfinger placeras på penisens undre del, alltså vid strängen. (Hela fingret, inte spetsen). Långfinger på översidan vid ollonets kant (samma här).
Tummen placeras med toppen strax ovanför långfingret och pressar nedåt
Tumme och pekfinger på den andra handen placeras ovanför tummen på vardera sidan av skåran och trycker ihop.
Under tiden ska båda händer trycka penisen mot kroppen.

Detta skulle givetvis testas då jag var mycket tveksam till om det skulle fungera. (Är inte längre i sällskap av min far). Gör allt enligt instruktionerna och mycket riktigt så pressas verkligen blodet ut ur min penis och på några sekunder så är den helt tom. Stog i säkert i en minut och tittade i förundran över detta slaka kön.
Så varsågod alla kåtbockar, ni får gärna dela med er av ert resultat om ni bestämmer er för att prova.


Är det inte lättare att fantisera om en militant islamist som skär halsen av någon?
Citera
2017-10-27, 16:09
  #7
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Är det inte lättare att fantisera om en militant islamist som skär halsen av någon?
Om man är bland folk ja, ormstryparen går garanterat fortare om man har möjlighet
Citera
2017-10-27, 16:11
  #8
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Varfor vill man tvinga bort ett stand?
Förlänga sexakten?
Citera
2017-10-27, 16:21
  #9
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Förlänga sexakten?
Har hört om vårdpersonal som använt sig av detta mot yngre män och gamla gubbar. Ska tydligen vara effektivt.
Citera
2017-10-27, 17:10
  #10
Medlem
Har själv ett 6x4 cm laminerat färgfoto på Gudrun fastsytt i kalsongkanten.
Bara att flärpa upp och fästa blicken, sen har man dräpt midgårdsormen för en mansålder framöver.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback