Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-27, 16:18
  #13
Medlem
gick direkt in och kollade hur patent ansökan går till,

tyvvär så står det att en ide får inte vara eller gjorts känd innan man söker patentet,
så nu kan iaf ingen söka patent på denna potentiella guldgruvan
Citera
2017-10-27, 20:11
  #14
Medlem
Roidberts avatar
Jag har en bättre idé: En kondom som går sönder nästan omedelbart. Då ökar sannolikheten att man har ett skönt och kondomfritt samlag .
Citera
2017-10-27, 21:06
  #15
Medlem
Majaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analretendent
Jag har aldrig hört någon man säga att han föredrar kondom. Att köra med kondom känns som att man satt en bedövningsspruta i könet, har väldigt svårt att tro att någon skulle föredra det men det finns ju gott om konstiga människor där ute.

Däremot är det få män som vill bli ofrivilliga fäder. En man kan inte veta med full säkerhet att kvinnan tagit sina piller, och kondomer är dessutom säkrare än p-piller. Sen har vi ju risken för könssjukdomar också.
Det är det jag menar med att män föredrar kondomer mer än vad kvinnor gör. Kvinnor vill ha dom för att inte bli gravida/få sjukdomar, och män av samma anledning. Männens vilja att inte bli pappa överstiger dock kvinnornas med hästlängder, varav mitt påstående.
Citera
2017-10-28, 01:40
  #16
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Det är det jag menar med att män föredrar kondomer mer än vad kvinnor gör. Kvinnor vill ha dom för att inte bli gravida/få sjukdomar, och män av samma anledning. Männens vilja att inte bli pappa överstiger dock kvinnornas med hästlängder, varav mitt påstående.

Jag tycker att det verkar vara vanligare att pojkvänner klagar på att flickvänner inte vill ha sex på riktigt utan kondom än tvärtom. Själv skulle jag aldrig acceptera ett förhållande utan riktigt sex, och det är skönt att även många kvinnor hatar kondom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback