Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-26, 22:08
  #1
Avstängd
FarbrorGunnes avatar
Jag är en man av flera konton, skapar ett helt dussin konto sedan när jag får lust trollar jag loss rejält men ibland kan det hända att man blir trött på ett konto och vill se att det blir nedsläckt, som det är nu måste jag gå in i en viss del av forumet och skapa massa trådar för att så bli varnad, men detta förstör ju för andra användare. Därför anser jag att ni bör göra så att man kan välja själv!

Som jag ser det har ni bara att förlora på att inte gå mig till mötes!
2017-10-26, 22:13
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Eller så låter du bli att skapa en massa trådar och inlägg för att bli avstängd och loggar helt enkelt ut från det aktuella kontot. Så slipper vi ditt skit, vi behöver inte koda en ny funktion och du slipper sprida mer skit än nödvändigt.
2017-10-26, 22:56
  #3
Moderator
Tinuviels avatar
Flashback --> Forumförslag
/Moderator
2017-10-27, 00:35
  #4
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Eller så låter du bli att skapa en massa trådar och inlägg för att bli avstängd och loggar helt enkelt ut från det aktuella kontot. Så slipper vi ditt skit, vi behöver inte koda en ny funktion och du slipper sprida mer skit än nödvändigt.

Låter utomordentligt vettigt - det kör vi på.


admin5
2017-10-27, 01:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Eller så låter du bli att skapa en massa trådar och inlägg för att bli avstängd och loggar helt enkelt ut från det aktuella kontot. Så slipper vi ditt skit, vi behöver inte koda en ny funktion och du slipper sprida mer skit än nödvändigt.

Rätt enkelt att koda en ny funktion dock.
Du som har 80 i IQ tycker förståss det är svårt, men så svårt är det inte för alla.
2017-10-27, 03:51
  #6
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGunne
Jag är en man av flera konton, skapar ett helt dussin konto sedan när jag får lust trollar jag loss rejält men ibland kan det hända att man blir trött på ett konto och vill se att det blir nedsläckt, som det är nu måste jag gå in i en viss del av forumet och skapa massa trådar för att så bli varnad, men detta förstör ju för andra användare. Därför anser jag att ni bör göra så att man kan välja själv!

Som jag ser det har ni bara att förlora på att inte gå mig till mötes!
Vill du stänga av ett av dina konton är det väl bara att se till att du inte har någon epostadress registrerad och sedan byta lösenord till en harang på 30 bokstäver du omöjligt kan komma ihåg och sedan logga ut. Sen är du utstängd från kontot då du inte kan logga in på det kontot längre.
2017-10-27, 06:55
  #7
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGunne
Jag är en man av flera konton, skapar ett helt dussin konto sedan när jag får lust trollar jag loss rejält men ibland kan det hända att man blir trött på ett konto och vill se att det blir nedsläckt, som det är nu måste jag gå in i en viss del av forumet och skapa massa trådar för att så bli varnad, men detta förstör ju för andra användare. Därför anser jag att ni bör göra så att man kan välja själv!

Som jag ser det har ni bara att förlora på att inte gå mig till mötes!

(FB) Spärra sig själv tillfälligt
2017-10-27, 07:22
  #8
Moderator
najass avatar
Tråd finns som sagt

Låst

/mod
__________________
Senast redigerad av najas 2017-10-27 kl. 15:52.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback